Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Açıköğretim Fakültesi
  • Marka İletişimi
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Dijital İletişim ve Yeni Medya
  • Öğrenme Çıktıları
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

  • Öğrenme Çıktısı 1: Öğrenci, dijital iletişim ve yeni medya kavramlarının ne olduğu, gelişimi ve özelliklerini açıklayabilecek. Alt Yeterlilikler: • Yeni iletişim teknolojilerini sıralar. • Dijital dilin üstünlüklerini sıralar. • İletişim teknolojilerinin gelişimini açıklar. • Teknolojik yakınsamayı açıklar • Yeni medya kavramını açıklar. • Yeni medyanın özelliklerini açıklar. • Yeni medya erişim araç ve yazılımlarını açıklar Öğrenme Çıktısı 2: Öğrenci yeni medyanın etkilerinin neler olduğunu açıklayabilecek. Alt Yeterlilikler: • Yeni medya bağlamında etki sorunsalını açıklar. • Yeni medya kullanım pratiklerini örneklendirir. • Yeni medya ortamına yönelik olanakları, riskleri ve engelleri sıralar. • Yeni medya okuryazarlığını açıklar. Öğrenme Çıktısı 3: Öğrenci sosyal medya kavramının ne olduğunu ve sosyal medyada etkileşimin nasıl gerçekleştiğini açıklayabilecek. Alt Yeterlilikler: • Sosyal medya platformlarını sınıflandırır. • Sosyal medya platformların özelliklerini ve gelişimlerini açıklar. • Sosyal medya platformlarını örneklendirir. • Sosyal medyada etkileşimin boyutlarını ve işlevlerini açıklar. • Sosyal medyada topluluk kavramını açıklar ve örneklendirir. Öğrenme Çıktısı 4: Öğrenci kurumsal iletişim ve marka iletişimi açısından sosyal medya kullanım özelliklerini ve küresel bağlamda nasıl ele alındığını açıklayabilecektir. Alt Yeterlilikler: • Sosyal medyanın kurumsal iletişim kavramı açısından nasıl ele alındığını açıklar. • Kurumsal iletişim aracı olarak sosyal medyanın nasıl kullanıldığını açıklar. • Sosyal medyada kurumsal iletişim uygulamalarını örneklendirir. • Markaların sosyal medyada yer alma nedenlerini açıklar. • Sosyal medyanın markalaşmaya etkilerini tartışır. • Küresel sosyal medya uygulamalarının neler olduğunu açıklar.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri