Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Eğitim Fakültesi
  • Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
  • İngilizce Öğ.(UOLP-SUNY Cortland)
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Readings in ELT (ELT'de Okuma)
  • Öğrenme Çıktıları
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

  • Birinci dil edinim süreçlerini betimleyebilecektir.
  • Birinci dil öğrenimi ile ilgili temel olguları bilimsel kuramlar doğrultusunda tanımlar.
  • Önerilen tanımları, doğal verilerden ve deneysel araştırma sonuçlarından genellemeler yaparak sorgular ve tartışır.
  • İkinci dil edinim süreçlerini betimleyebilecektir.
  • İkinci dil öğrenimi ile ilgili temel olguları bilimsel kuramlar doğrultusunda tanımlar.
  • İkinci dil edinimini etkileyen faktörleri tanımlar.
  • Birinci ve ikinci dil edinimi süreçleri arasındaki benzerlik ve farklılıkları betimleyebilecektir.
  • Birinci dil edinimi ile ikinci dil edinimini karşılaştırır ve bunları benzerlikler doğrultusunda ilişkilendirir.
  • Birinci dil edinimi ile ikinci dil edinimini karşılaştırır ve bunları farklılıklar doğrultusunda ayırt eder.
  • Benzerlik ve farklılıkların kaynağını tartışır.
  • Bireysel faklılıkların ikinci dil edinimindeki yerini değerlendirebilecektir.
  • bireysel faklılıkları listeler.
  • Bireysel farklılıkları tanımlar.
  • Bireysel farklılıkları karşılaştırır ve bunları benzerlikler doğrultusunda ayırt eder.
  • Bireysel farklılıkları karşılaştırır ve bunları farklılıklar doğrultusunda ayırt eder.
  • Bireysel farklılıkların öğretilebilirliğini tartışır.
  • İkinci dil öğretimi yöntem ve metotlarını betimleyebilecektir.
  • Dil-işitim Metodunu tanımlar.
  • İletişimsel Dil Öğretimini tanımlar.
  • İçerik Odaklı öğretimi tanımlar.
  • Görev-temelli öğretimi tanımlar.
  • İkinci dil öğretiminde dönüt verme yollarını betimleyebilecektir.
  • Doğrudan düzeltme biçimlerini tanımlar ve örneklendirir.
  • Dolaylı düzeltme biçimlerini tanımlar ve örneklendirir.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri