| 1 |
Görsel kültür bilgilerini görsel sanatlar eğitimi alanında kullanabilme |
|
X |
|
|
| 2 |
Öğrenme ve öğretme süreçlerini planlama, yönetme, yürütme ve değerlendirebilme. |
|
|
X |
|
| 3 |
Etkin iletişim kurabilme |
|
|
|
X |
| 4 |
Öğrenci istek ve gereksinimlerine duyarlı, önerilere ve gelişmeye açık olabilme |
|
|
|
X |
| 5 |
Sosyal kültürel ve toplumsal sorumlulukları kavrama, benimseme ve uygulayabilme |
|
|
|
X |
| 6 |
Tasarım ilke ve elemanlarını bilme, bunları uygun tekniklerle birleştirip özgün tasarımlar üretebilme ve tasarım ürünlerine eleştirel yorumlar getirebilme |
|
X |
|
|
| 7 |
Öğretme öğrenme sürecinde disiplinlerarası çalışabilme |
|
|
|
X |
| 8 |
Çeşitli estetik anlayışların farkında, güncel sanat etkinliklerine katılan ve onları takip eden, görsel okur-yazarlık yetileriyle donanmış, yaratıcı bireyler yetiştirme amacına yönelik projeleri işbirliği içinde uygulama |
|
X |
|
|
| 9 |
Mesleki özgüven sahibi olabilme |
|
|
X |
|
| 10 |
Çağın sorunları hakkında bilgili olmak |
|
|
|
X |
| 11 |
Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilincini taşıma ve bunu gerçekleştirebilme |
|
|
|
X |
| 12 |
Öğrencilerin başarısı için eğitim ortamlarının tüm paydaşlarıyla işbirliği yapabilme |
|
|
|
X |
| 13 |
Ölçme ve değerlendirme tekniklerini kullanarak öğrenci başarısını değerlendirebilme |
|
|
|
X |
| 14 |
Öğretim teknolojilerine yönelik bilgi birikimini sınıf ortamında etkin biçimde uygulayabilme |
|
|
|
X |
| 15 |
Öğrenen gereksinimlerine yönelik çok yönlü, güvenli ve ölçülebilir öğrenme ortamları tasarlayabilme |
|
|
|
X |
| 16 |
Öğrenme öğretme sürecini güncel teknolojiler ile bütünleştirebilme. |
|
|
|
X |
| 17 |
Konu alanı öğretimine uygun öğretim materyalleri geliştirebilme |
|
|
|
X |
| 18 |
Konu alanı öğretimine uygun yöntem, teknik, araç-gereç ve materyalleri etkili bir şekilde kullanabilme |
|
|
|
X |
| 19 |
Konu alanı öğretimine yönelik etkinlikler düzenleyebilme |
|
|
|
X |
| 20 |
Edindiği bilgileri bütüncül biçimde kullanarak konu alanı öğretimine yönelik öğretim planı hazırlayabilme |
|
|
|
X |
| 21 |
Farklı kaynaklardan ulaşılan bilgilerin doğruluğunu ve güncelliğini değerlendirebilme |
|
|
|
X |
| 22 |
Mesleğiyle ilgili temel düzeyde yabancı dil kullanabilme |
|
X |
|
|
| 23 |
Mesleki etik kurallara uyabilme |
|
|
|
X |