1 |
Ortaöğretimde kazanılan yeterliliklere dayalı olarak alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç, gereçleri ve diğer bilimsel kaynaklarla desteklenen ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olma |
|
|
|
X |
2 |
Matematik, fen ve kimya alanında edindiği kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme becerisi |
|
|
|
X |
3 |
Bilimsel ve etik değerlere sahip olma yetkinliği. |
|
|
|
X |
4 |
Uygulamada karşılaşılan ve öngörülemeyen sorunları çözmek. |
|
|
|
X |
5 |
Mesleki gelişimine yönelik etkinlikleri planlayabilme ve yönetebilme yetkinliği. |
|
|
|
X |
6 |
Edindiği bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme, öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme, sorgulayabilme ve öğrenmesini yönlendirebilme yetkinliği |
|
|
|
X |
7 |
Sorunlara çözüm önerme yetkinliği. |
|
|
|
X |
8 |
Düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nitel ve nicel verilerle destekleyerek uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilme yetkinliği |
|
|
|
X |
9 |
Bir yabancı dili kullanarak Kimya alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilme yetkinliği |
|
|
|
X |
10 |
Kimya alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme ve bu yolla doğru bilimsel kaynaklara ulaşabilme yetkinliği |
|
|
|
X |
11 |
Kimya alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması ve uygulanması aşamalarında toplumsal, bilimsel ve etik değerlere sahip olma yetkinliği |
|
|
|
X |
12 |
Çevre koruma, iş/laboratuvar güvenliği bilinci. |
|
|
|
X |
13 |
Disiplinlerarası konularda çalışabilme becerisi |
|
|
|
X |
14 |
Uygulama için gerekli olan modern cihazları kullanabilme becerisi. |
|
|
|
X |
15 |
Kimya ve ilgili alanlarda dünyadaki yenilikleri ve gelişmeleri takip edebilme yetkinliği |
|
|
|
X |