Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı
  • Matematik Eğitimi Uzaktan Öğretim Tezsiz Yüksek Lisans Programı
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Cebir Öğretimi
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

0 : Desteklemiyor   1 : Alt seviyede destekliyor   2 : Orta seviyede destekliyor   3 : Üst seviyede destekliyor
No Program Yeterlilikleri Katkı Düzeyi
0 1 2 3
1 Sahip olduğu matematik öğretim bilgisini geliştirir. X
2 Sahip olduğu alan bilgisini geliştirir.\n X
3 Sahip olduğu pedagoji bilgisini geliştirir.\n X
4 Matematik eğitiminin diğer disiplinlerle ilişkisinin farkına varır.\n X
5 Matematik eğitim alanında geliştirmiş olduğu bilgiyi bilimsel araştırma yapma sürecinde kullanır.\n X
6 Matematik eğitim alanında geliştirmiş olduğu bilgiyi matematik öğretimi sürecine uygular. X
7 Matematik eğitiminin diğer disiplinlerle ilişkisini kurar.\n X
8 Matematik eğitimi alanında karşılaşılan bir sorunun çözümü için, bağımsız olarak, bilimsel bir araştırmayı planlar, uygular, elde edilen verileri analiz edip sonuçlarını değerlendirir. X
9 Matematik öğretimine yönelik öngörülmeyen durumlarda çeşitli yaklaşımlar geliştirir ve çözüm üretir. \n X
10 Öğrenme ve araştırmaya yönelik bireysel sorumluluk alır ve yerine getirir.\n X
11 Matematik eğitimi alanında kazanmış olduğu uzmanlık düzeyindeki bilgilerine dayalı olarak sorunların çözümüne rehberlik eder.\n X
12 Edindiği bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir.\n X
13 Matematik eğitimi alanına ilişkin çalışmaları sentezler. X
14 Mesleki ve profesyonel ortamlardaki sosyal, kültürel ve toplumsal normları eleştirel bir bakış açısıyla inceler, geliştirmek ve değiştirmek için girişimlerde bulunur.\n X
15 Mesleki gelişimleri uluslararası düzeyde en az bir yabancı dili kullanarak takip edebilir ve meslektaşlarıyla paylaşır.\n X
16 Bilgi ve iletişim teknolojilerinden etkin şekilde olarak yararlanır. X
17 Matematik eğitimi ve disiplinler arası yürütülen çalışmalarda toplumsal, bilimsel ve etik değerlerin farkında olarak araştırma sürecini bu değerler çerçevesinde yürütür. X
18 Matematik eğitimi alanındaki politika ve uygulamaları takip eder ve değerlendirir.\n X

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri