| 1 |
Lisan derecesi yeterliklerine dayalı olarak İngiliz Dili Eğitimi alanında bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirme ve derinleştirme |
X |
|
|
|
| 2 |
Alanı ile ilgili disiplinler (Dilbilim, Eğitim Bilimleri, Kültür ve Edebiyat) arasındaki etkileşimi kavrama |
X |
|
|
|
| 3 |
İngiliz Dili Eğitimi alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme |
X |
|
|
|
| 4 |
İngiliz Dili Eğitimi alanındaki bilgileri ilgili disiplinlerden gelen bilgilerle bütünleştirerek yeni bilgiler oluşturabilme |
X |
|
|
|
| 5 |
Alanındaki sorunları bilimsel araştırma yöntemlerini kullanarak çözümleyebilme |
X |
|
|
|
| 6 |
İngiliz Dili Eğitimi alanındaki bir sorunu tanımlayabilme |
X |
|
|
|
| 7 |
Alanı ile ilgili sorunlara çözüm önerileri geliştirebilme |
X |
|
|
|
| 8 |
Sorunları çözebilme |
X |
|
|
|
| 9 |
Çözüm sonuçlarını kalite süreçleri çerçevesinde değerlendirebilme |
X |
|
|
|
| 10 |
İngiliz Dili Eğitiminde uygulamada karşılaşılan karmaşık durumlarda sorumluluk alarak yeni yaklaşım ve yöntemler geliştirebilme |
X |
|
|
|
| 11 |
İngiliz Dili Eğitimi ile ilgili disiplinlerdeki bilgileri eleştirel bir gözle değerlendirebilme |
X |
|
|
|
| 12 |
Öğrenmeyi yönlendirebilme |
X |
|
|
|
| 13 |
İleri düzey çalışmaları bağımsız olarak yürütebilme |
X |
|
|
|
| 14 |
İngiliz Dili Eğitimi ve dilbilim alanlarındaki güncek gelişmeleri ve kendi çalışmalarını yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli biçimde paylaşabilme |
X |
|
|
|
| 15 |
Özümsenin bilgiyi, problem çözme becerisini kullanarak ve toplumsal, bilimsel ve etik değerleri gözeterek öğretebilme ve denetleyebilme |
X |
|
|
|