1 |
Lisan derecesi yeterliklerine dayalı olarak İngiliz Dili Eğitimi alanında bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirme ve derinleştirme |
|
|
|
X |
2 |
Alanı ile ilgili disiplinler (Dilbilim, Eğitim Bilimleri, Kültür ve Edebiyat) arasındaki etkileşimi kavrama |
|
|
|
X |
3 |
İngiliz Dili Eğitimi alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme |
|
|
|
X |
4 |
İngiliz Dili Eğitimi alanındaki bilgileri ilgili disiplinlerden gelen bilgilerle bütünleştirerek yeni bilgiler oluşturabilme |
|
|
X |
|
5 |
Alanındaki sorunları bilimsel araştırma yöntemlerini kullanarak çözümleyebilme |
|
|
X |
|
6 |
İngiliz Dili Eğitimi alanındaki bir sorunu tanımlayabilme |
|
|
X |
|
7 |
Alanı ile ilgili sorunlara çözüm önerileri geliştirebilme |
|
|
|
X |
8 |
Sorunları çözebilme |
|
|
X |
|
9 |
Çözüm sonuçlarını kalite süreçleri çerçevesinde değerlendirebilme |
|
|
|
X |
10 |
İngiliz Dili Eğitiminde uygulamada karşılaşılan karmaşık durumlarda sorumluluk alarak yeni yaklaşım ve yöntemler geliştirebilme |
|
|
|
X |
11 |
İngiliz Dili Eğitimi ile ilgili disiplinlerdeki bilgileri eleştirel bir gözle değerlendirebilme |
|
|
X |
|
12 |
Öğrenmeyi yönlendirebilme |
|
|
X |
|
13 |
İleri düzey çalışmaları bağımsız olarak yürütebilme |
|
|
X |
|
14 |
İngiliz Dili Eğitimi ve dilbilim alanlarındaki güncek gelişmeleri ve kendi çalışmalarını yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli biçimde paylaşabilme |
|
|
X |
|
15 |
Özümsenin bilgiyi, problem çözme becerisini kullanarak ve toplumsal, bilimsel ve etik değerleri gözeterek öğretebilme ve denetleyebilme |
|
|
|
X |