| 1 |
Alana katkı sağlayacak özgün araştırmalar ve kavramsal bilgiler geliştirebilir. |
|
|
|
X |
| 2 |
Alanın diğer disiplinlerle etkileşimini kavrayarak özgün araştırmalar yapabilir. |
|
|
|
X |
| 3 |
Pazarlama alanında misyon, amaç, hedef belirleyebilecektir. |
|
|
|
X |
| 4 |
Pazarlama stratejileri ve planları geliştirir. |
|
|
|
X |
| 5 |
Pazarlama alanındaki yenilikleri izler. |
|
|
|
X |
| 6 |
Pazarlamaya ilişkin bilgilerini işletme içinde çalışanlara ve ekip arkadaşlarına aktarabilecektir. |
|
|
|
X |
| 7 |
Pazarlama hakkındaki bilgilerini analitik ve sistematik olarak analiz edebilecek, yorumlayabilecek ve değerlendirebilecektir. |
|
|
|
X |
| 8 |
Pazar araştırması, satış vb konularda verileri yorumlayabilecek, analiz edebilecek, pazarlama sorunları tanımlayıp çözüm önerileri getirebilecektir. |
|
|
|
X |
| 9 |
Pazarlama ve satış alanında geçerli olan etik değerlere uygun davranabilecek, sürdürülebilir pazarlama konusunda yeterli bilince sahip olabilecektir. |
|
|
|
X |
| 10 |
Pazarlama araştırması alanında veri giriş ve analizlerini yapabilecek, yorumlayabilecek düzeyde bilgisayar yazılımı, araştırma yöntemi bilecek ve bilişim ve iletişim teknolojilerini kullabilecektir. |
|
|
|
X |
| 11 |
Akademik ve uygulamalı pazarlama çalışmalarına özgün katkı sağlar. |
|
|
|
X |
| 12 |
Bilgilerini, düşüncelerini, önerilerini çeşitli ortamlarda yazılı, sözlü olarak aktarır. |
|
|
|
X |
| 13 |
Alanında çalışan akademisyenlerle ya da işletmelerde pazarlama çalışanları ve yöneticileriyle iletişim kurabilecektir. |
|
|
|
X |