| Ders Dili |
Türkçe |
| Ders Türü |
Seçmeli Dersler |
| Öğretim Elemanları |
DOÇ. DR. FEYZA AĞLARGÖZ |
| Dersin Veriliş Biçimi |
Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir. |
| Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
| Önerilen Dersler |
Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır. |
| Okuma Listesi |
Success in Social Marketing-100 Case Studies From Around the Globe, Nancy R. Lee and Philip Kotler. Social Marketing and Sustainable Development Goals (SDGs) Case Studies for a Global Perspective M. Mercedes Galan-Ladero Helena M. Alves Editors. |
| Değerlendirme |
1 Ara sınav, ödev ve final sınavı |
| Staj & Uygulama |
Bu ders için uygun değildir. |
| Katalog İçeriği |
Sosyal pazarlamanın tanımı; Stratejik sosyal pazarlama planlaması; Sosyal konu, amaç, odak, durum analizi yapılması; Öncelikli kitlelerin seçilmesi; Davranış amaçları ve hedef amaçlar; Bir öneri konumlandırması oluşturma; Ürün; Fiyat; Yer; Tutundurma Kararları; İzleme ve değerlendirme; Bütçe ve finansman planları; Uygulama ve davranışları sürdürme; Sosyal pazarlama vakaları; Temel okumalar |