1 |
Alanında kuramsal ve uygulamalı güncel bilgi birikimine sahip olmak. |
|
|
|
X |
2 |
Alanı ile ilgili disiplinler arasındaki etkileşimi kavramak |
|
|
|
X |
3 |
Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilmek. |
|
|
|
X |
4 |
Alanındaki bir soruna bağımsız çözüm yolları geliştirmek. |
|
|
|
X |
5 |
Alanındaki uygulamalarda karşılaşacağı öngörülmeyen karmaşık durumlarda, yeni stratejik yaklaşımlar geliştirebilmek ve sorumluluk alarak çözüm üretebilmek. |
|
|
|
X |
6 |
Farklı disiplinlerden olan uzmanlarla iş birliği sağlayabilmek. |
|
|
|
X |
7 |
Farklı disiplin uzmanlarıyla gerçekleştirilen iş birliği sonucunda karmaşık sorunlara bilimsel yol ve bulguları kullanarak olası çözümler belirleyebilmek. |
|
|
|
X |
8 |
Alanıyla ilgili bilgileri eleştirel bir gözle değerlendirebilmek |
|
|
|
X |
9 |
Alanındaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını, alanındaki ve dışındaki gruplara, yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli biçimde aktarabilmek ve paylaşabilmek. |
|
|
|
X |
10 |
Edindiği ya da geliştirdiği bilgiyi akranlarıyla ve/veya alan uzmanlarıyla paylaşabilmek. |
|
|
|
X |
11 |
Alanı ile ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planları geliştirebilmek ve elde edilen sonuçları, kalite süreçleri çerçevesinde değerlendirebilmek. |
|
|
|
X |
12 |
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel ve etik değerleri gözeterek bu değerleri öğretebilmek ve denetleyebilmek. |
|
|
|
X |
13 |
Alanında bilgiyi disiplinlerarası çalışmalarda uygulayabilmek. |
|
|
|
X |