1 |
Yüksek lisans yeterliklerine dayalı olarak İngiliz dili eğitimi alanındaki güncel ve ileri düzeydeki bilgileri özgün düşünce ve araştırma ile uzmanlık düzeyinde geliştirme |
|
|
|
X |
2 |
İngiliz dili eğitimi ile ilgili çeşitli disiplinler (dilbilim, eğitim bilimleri, kültür ve edebiyat) arasındaki etkileşimi kavrama |
|
|
|
X |
3 |
İlişkili disiplinlerde tartışılan yeni fikirleri irdeleyip değerlendirerek özgün sonuçlara ulaşma |
|
|
|
X |
4 |
İngiliz dili eğitimindeki yeni bilgilere sistematik bir biçimde yaklaşabilme |
|
|
|
X |
5 |
Alanıyla ilgili araştırma yöntemlerinde üst düzeyde beceri kazanabilme |
|
|
|
X |
6 |
Alanına yenilik getiren, yeni bir bilimsel yöntem geliştirebilme ya da bilinen bir yöntemi farklı bir şekilde uygulayabilme |
|
|
|
X |
7 |
Özgün bir konuyu araştırabilmek, kavrayabilmek, uyarlayabilmek ve uygulayabilme |
|
|
|
X |
8 |
Alanındaki yeni fikirlerin eleştirel analizini ve değerlendirmesini yapabilme |
|
|
|
X |
9 |
Bağımsız çalışabilme ve sorumluluk alabilme yetkinliği |
|
|
|
X |
10 |
Alanında özgün bir çalışmayı ortaya koyarak bilime katkıda bulunma |
|
|
|
X |
11 |
Alanıyla ilgili bir bilimsel makaleyi ulusal ve uluslararası hakemli dergilerde yayınlayarak alanındaki bilginin sınırlarını genişletme |
|
|
|
X |
12 |
Alanındaki sorunların çözümlenmesinde liderlik yapabilme |
|
|
|
X |
13 |
Üst düzey zihinsel süreçleri kullanarak alanı ile ilgili yeni fikir ve yöntemler geliştirebilme |
|
|
|
X |
14 |
Uzman bir topluluk içinde özgün görüşlerini savunmada yetkinliğini gösteren etkili bir iletişim kurabilme |
|
|
|
X |
15 |
Akademik sosyal veya kültürel ilerlemeleri tanıtarak bilgi toplumu olma sürecine katkıda bulunma |
|
|
|
X |
16 |
Alanında ve iş yaşamında karşılaşılan toplumsal bilimsel ve etik konularda çözüm üretebilme ve bu değerlerin gelişimlerini destekleyebilme |
|
|
|
X |