1 |
Alana ilişkin bilgilerini güncellemek adına bağımsız çalışmalar yürütür. |
|
|
X |
|
2 |
Lisans yeterliliklerine dayalı olarak, halkla ilişkiler ve reklamcılık alanında bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirir ve derinleştirir. |
|
|
|
X |
3 |
Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanı ile ilgili disiplinlerarasındaki etkileşimi kavrar. |
|
|
X |
|
4 |
Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanı ile ilgili temel sorunları ve nedenlerini saptar ve tanımlar. |
|
|
|
X |
5 |
Alanı ile ilgili uzmanlık düzeyinde araştırma yöntemleri bilgisine sahiptir. |
|
|
X |
|
6 |
Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanır. |
|
|
|
X |
7 |
Farklı disiplinlerden gelen bilgileri halkla ilişkiler ve reklamcılık alanındaki bilgileri ile birleştirir analitik ve sistematik olarak analiz eder, yorumlar ve değerlendirir. |
|
|
|
X |
8 |
Alanı ile ilgili nicel ve nitel araştırma yöntemlerini ileri düzeyde kullanır. |
|
|
X |
|
9 |
Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanındaki bir sorunu tespit eder, çözüm üretir, çözüme işlerlik kazandırır, sonuçları değerlendirir. |
|
|
X |
|
10 |
Çalışmalarını bağımsız ve ekip üyesi olarak yürütür. |
|
|
|
X |
11 |
Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanıyla ilgili bilgileri eleştirel bir gözle değerlendirir, öğrenme gereksinimlerini yönlendirir. |
|
|
|
X |
12 |
Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanındaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını nitel ve nicel veriler ile destekleyerek alanındaki ve dışındaki gruplara yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli biçimde aktarır. |
|
X |
|
|
13 |
Sosyal ilişkileri ve bu ilişkileri yönlendiren normları eleştirel bir bakış açısıyla inceler, bunları geliştirir ve yönlendirir. |
|
X |
|
|
14 |
En az bir yabancı dilde sözlü ve yazılı iletişim kurar (“European Language Portfolio Global Scale”, Level B2) |
|
|
X |
|
15 |
Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini ileri düzeyde kullanır. |
|
|
X |
|
16 |
Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel ve etik değerleri gözetir. |
|
|
X |
|
17 |
Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanı ile ilgili konularda strateji geliştirir, uygulamaları yorumlar, elde edilen sonuçları hedefler doğrultusunda değerlendirir. |
|
|
|
X |
18 |
Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanında özümsedikleri bilgiyi ve problem çözme yeteneklerini, disiplinlerarası çalışmalarda uygular, bilimsel ve toplumsal katkı için kullanır. |
|
|
X |
|