Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Anabilim Dalı
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık ABD-Tezli YL
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Global Pazarlama İletişimi
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Global Pazarlama İletişimi RHİ521 I.YARIYIL 3+0 6.0
Ders Dili Türkçe
Ders Türü Seçmeli Dersler
Öğretim Elemanları PROF. DR. MİNE OYMAN
Dersin Veriliş Biçimi Yüzyüze
Dersin Önkoşulları Önkoşul bulunmamaktadır.
Önerilen Dersler İŞL704 Küresel Pazarlama
Okuma Listesi Marieke de Mooij (2014). Global Marketing and Advertising, Four Ed. SAGE Publications, IncErcan Gegez vd.(2012). Küresel Pazarlama Yönetimi, İstanbul: Beta Yayınlarıİbrahim Bakırtaş, Harun Öztürkler, Canan Ay vd. (2013). Stratejik Küresel Pazarlama, Efil YayınlarıNigel Hollis (2011). Küresel Marka, İstanbul: Brand Age Yayınları Warren Keegan , Mark Green (2012). Global Marketing Pearson Education; 7 editionMelissa Aronczyk ( 2013) Branding the Nation: The Global Business of National Identity, OUP USASusan P. Douglas and C. Samuel Craig (2011). \\\"Convergence and Divergence: Developing a Semiglobal Marketing Strategy\\\" Journal of International Marketing, Vol. 19, No. 1.Irem Eren Erdogmus, Muzaffer Bodur and Cengiz Yilmaz (2010). \\\"International strategies ofemerging market firms Standardization in brand management revisited\\\" European Journal of Marketing Vol. 44 No. 9/10Michael A. Merz and Yi He, Dana L. Alden (2008). \\\"A categorization approach to analyzing the global consumer culture debate\\\", International Marketing Review Vol. 25 No. 2Johanna Vanderstraeten and Paul Matthyssens (2008). \\\"Country classification and thecultural dimension: a review and evaluation\\\".International Marketing Review Vol. 25 No. 2Jing Jiang, Ran Wei (2012). \\\"Influences of culture and market convergence on theinternational advertising strategies of multinational corporations in North America, Europe and Asia\\\" International Marketing Review Vol. 29 No. 6John B. Ford, Barbara Mueller vd. (2011). \\\"The Tension between Strategy andExecution: Challenges for International Advertising Research\\\", JOURNAL OF ADVERTISING RESEARCH, March.Desmond Lam, Alvin Lee, and Richard Mizerski (2009). \\\"The Effects of Cultural Values inWord-of-Mouth Communication\\\" Journal of International Marketing, Vol. 17, No. 3Nurhan Babur Tosun ve Müberra Yüksel (2009). \\\"Managing Marketing Communications Strategically in a Developing Country\\\" The Business Review, Cambridge * Vol. 13, Num. 2, DecemberChien-Wei Chen (2011). \\\"Integrated Marketing Communications and New Product Performance in International Markets\\\", Journal of Global Marketing, 24MABEL ZVOBGO and T. C. MELEWAR (2011). \\\"Drivers of Globally Integrated MarketingCommunications: A Review of Literature and Research Propositions\\\", Journal of Promotion Management, 17:1
Değerlendirme 1 ara sınav ve Yılsonu sınavı ve raporu
Staj & Uygulama Staj yok
Katalog İçeriği Globalleşme ve Pazarlama İletişimine Etkileri; İşletmeleri Global Pazarlara Yönlendiren Nedenler; Globalleşme Süreci ve Modelleri; Global Pazarlama İletişimi ve Çevre İlişkisi: Kültürel, ekonomik ve yasal çevrenin etkileri; Global Pazarlama İletişiminde Örgütsel Yapı; Global Pazarlama İletişimi Programları ve Stratejileri: Global reklamcılık stratejileri, Global markalama ve ambalajlama stratejileri, Halkla ilişkiler ve duyurum etkinlikleri, Ticari fuar ve sergilerin önemi, Sponsorluk uygulamaları, Yeni Medya ve Pazarlama Aracı Olarak Sosyal Medya; Global Pazarlama İletişiminin Sosyal Sorumluluk ve Etik Boyutları; Global Pazarlama İletişimi Kampanyalarının Analizi.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri