Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Anabilim Dalı
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık ABD Tezsiz YL
  • Kurumsal İletişim Bilim Dalı-Online Tezsiz YL.
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Kurumsal Kimlik ve İmaj Yönetimi
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

0 : Desteklemiyor   1 : Alt seviyede destekliyor   2 : Orta seviyede destekliyor   3 : Üst seviyede destekliyor
No Program Yeterlilikleri Katkı Düzeyi
0 1 2 3
1 Kurumsal iletişim alanı ile ilgili disiplinlerarasındaki etkileşimi kavrar. X
2 Kurumsal iletişim alanı ile ilgili temel sorunları ve nedenlerini saptar ve tanımlar. X
3 Alanı ile ilgili uzmanlık düzeyinde araştırma yöntemleri bilgisine sahiptir. X
4 Kurumsal iletişim alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanır. X
5 Farklı disiplinlerden gelen bilgileri kurumsal iletişim alanındaki bilgileri ile birleştirir analitik ve sistematik olarak analiz eder, yorumlar ve değerlendirir. X
6 Alanı ile ilgili nicel ve nitel araştırma yöntemlerini ileri düzeyde kullanır. X
7 Kurumsal iletişim alanındaki bir sorunu tespit eder, çözüm üretir, çözüme işlerlik kazandırır, sonuçları değerlendirir. X
8 Çalışmalarını bağımsız ve ekip üyesi olarak yürütür. X
9 Kurumsal iletişim alanıyla ilgili bilgileri eleştirel bir gözle değerlendirir, öğrenme gereksinimlerini yönlendirir. X
10 Kurumsal iletişim alanındaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını nitel ve nicel veriler ile destekleyerek alanındaki ve dışındaki gruplara yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli biçimde aktarır. X
11 Kurumsal iletişim alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini ileri düzeyde kullanır. X
12 Kurumsal iletişim alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel ve etik değerleri gözetir. X
13 Kurumsal iletişim alanı ile ilgili konularda strateji geliştirir, uygulamaları yorumlar, elde edilen sonuçları hedefler doğrultusunda değerlendirir. X
14 Kurumsal iletişim alanında özümsedikleri bilgiyi ve problem çözme yeteneklerini, disiplinlerarası çalışmalarda uygular, bilimsel ve toplumsal katkı için kullanır. X

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri