1 |
Sosyal Bilgiler eğitimi alanında bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirebilme. |
|
|
|
X |
2 |
Sosyal Bilgiler eğitimi alanı ile ilgili disiplinler arasındaki etkileşimi kavrayabilme. |
|
|
|
X |
3 |
Sosyal Bilgiler eğitimi alanında edindiği bilgileri kullanabilme. |
|
|
|
X |
4 |
Ülkelerin yönetim biçimlerine uygun birey yetiştirmede Sosyal Bilgilerin önemini fark edebilme. |
X |
|
|
|
5 |
Sosyal Bilgiler eğitimi sayesinde sosyal-siyasal, ekonomik ve kültürel gelişmeleri açıklayabilme. |
X |
|
|
|
6 |
Sosyal Bilgiler eğitimi alanındaki uygulamalarda karşılaşacağı öngörülmeyen karmaşık durumlarda, yeni stratejik yaklaşımlar geliştirebilme ve sorumluluk alarak çözüm üretebilme. |
|
|
|
X |
7 |
Sosyal Bilgiler alanıyla ilgili bilgileri eleştirel bir gözle değerlendirebilme. |
|
|
|
X |
8 |
Sosyoloji disiplinine ilişkin alan bilgisine sahip olabilme. |
X |
|
|
|
9 |
Sosyal Bilgiler alanı ile ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planları geliştirebilme ve elde edilen sonuçları, kalite süreçleri çerçevesinde değerlendirebilme. |
X |
|
|
|
10 |
Felsefe disiplinine ilişkin alan bilgisine sahip olabilme. |
X |
|
|
|
11 |
Sosyal Bilgiler alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel ve etik değerleri gözeterek bu değerleri öğretebilme ve denetleyebilme. |
|
|
|
X |
12 |
Sosyal Bilgiler Öğretimi alanında yeni yaklaşımlar hakkında bilgi sahibi olabilme. |
|
|
|
X |
13 |
Siyaset bilimine ilişkin alan bilgisine sahip olabilme. |
X |
|
|
|
14 |
En az bir yabancı dilde iletişim kurabilme. |
|
X |
|
|
15 |
Sosyal Bilgiler alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini ileri düzeyde kullanabilme. |
|
X |
|
|
16 |
Sosyal Bilgiler alanında özümsedikleri bilgiyi ve problem çözme yeteneklerini, disiplinlerarası çalışmalarda uygulayabilme. |
|
|
|
X |
17 |
Sosyal Bilgiler eğitimine yönelik araştırmaya gereksinim duyulan konuları belirleyebilme. |
|
|
|
X |
18 |
Mesleki yeterliklerini fark etme, zayıf yönlerini geliştirme çabasında olabilme. |
X |
|
|
|