1 |
Sosyal Bilgiler eğitimi alanında gerekli kuramsal, pedagojik bilgiye sahiptir. |
X |
|
|
|
2 |
Bilimsel bilginin üretimiyle ilgili yöntemleri tartışır. |
|
|
X |
|
3 |
Sosyal Bilgiler öğretimi yöntem ve teknikleri bilgisine sahiptir |
X |
|
|
|
4 |
S.B.eğitimi problemlerini analiz eder, problemlere çözüm getirir |
X |
|
|
|
5 |
Sosyal Bilgiler eğitimi için gerekli olan öğretim, yöntem ve teknikleri uygular. |
X |
|
|
|
6 |
Alana ilişkin materyal geliştirir |
X |
|
|
|
7 |
Öğrencinin kazanımlarınıfarklı yöntemler kullanarak çok yönlü değerlendirir. |
X |
|
|
|
8 |
Bireysel ve grup çalışmalarında sorumluluk alır ve alınan görevi etkin bir şekilde yerine getirir. |
X |
|
|
|
9 |
Mesleğine yönelik yaratıcı ve güçlü yönlerini kullanır. |
|
|
|
X |
10 |
Mesleğinde karşılaştığı, öngörülmeyen karmaşık sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alır. |
|
|
|
X |
11 |
Edindiği bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir. |
X |
|
|
|
12 |
Öğrenme gereksinimlerini belirler ve öğrenmesini yönlendirir. |
X |
|
|
|
13 |
Yaşam boyu öğrenmeye ilişkin olumlu bir tutum geliştirir. |
|
|
X |
|
14 |
Bilgiye ulaşma yollarını etkin bir şekilde kullanır. |
X |
|
|
|
15 |
Sanatsal ve kültürel etkinliklere etkin olarak katılır. |
X |
|
|
|
16 |
Sosyal, kültürel ve toplumsal sorumlulukları kavrar, benimser ve yerine getirir. |
|
|
X |
|
17 |
Toplumsal sorumluluk bilinciyle yaşadığı sosyal çevre için mesleki proje ve etkinlikler planlar ve uygular. |
X |
|
|
|
18 |
Sosyal Bilgiler eğitimi alanı ile ilgili konularda ilgili kişi ve kurumları bilgilendirir. |
X |
|
|
|
19 |
Düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşır. |
|
|
|
X |
20 |
Mesleki ve etik sorumluluklarını yerine getirir. |
|
|
|
X |
21 |
Milli Eğitim Temel Kanunu’nda ifade edilen ulusal ve evrensel duyarlıkların bilincindedir |
X |
|
|
|
22 |
Birey olarak ve alanıyla ilgili görev, hak ve sorumluluklarına ilişkin yasa ve yönetmelik ve mevzuata uygun davranır. |
|
|
|
X |