1 |
Bilginin doğası, doğruluğu, güvenirliliği ve geçerliliğini değerlendirme bilgisine sahip olma |
|
|
X |
|
2 |
Yaşlıların sosyal, fiziksel ve psikolojik değişimlerini ve ihtiyaçlarını fark edebilme |
|
|
|
X |
3 |
Yaşlı bireylerin yaşadığı güçlüklerle baş edebilmesinde destek olabilme |
|
|
|
X |
4 |
Yaşlı bireylerin farklı yaş grubundaki aile üyeleri ve bireylerle olan ilişki ve iletişim örüntülerini kavrayabilme |
|
|
|
X |
5 |
Aile üyeleri ve yakınlarla etkili iletişim kurabilme |
|
|
X |
|
6 |
Alanıyla ilgili toplumun ve dünyanın gündemindeki olaylara duyarlı olup gelişmeleri izleyebilme |
|
X |
|
|
7 |
İnsan hakları, toplumsal, bilimsel ve mesleki etik değerlere uygun davranabilme |
|
|
X |
|
8 |
İş güvenliği ve yaşlının güvenliğini sağlama konularında yeterli bilince sahip olma |
|
|
|
X |
9 |
Birey olarak görev, hak ve sorumlulukları ile ilgili yasa, yönetmelik ve mevzuata uygun davranabilme |
|
|
|
X |
10 |
Yaşlı bireyler için oluşabilecek riskleri fark edip, önleyebilme |
|
|
|
X |
11 |
Sağlıklı ve hasta yaşlı bireyin beden yapısı ve fonksiyonları ile davranışları arasındaki ilişkileri kavrayabilme |
|
|
|
X |
12 |
Farklı disiplinlerden profesyonellerle ile işbirliği içinde çalışabilme |
|
|
X |
|
13 |
Yaşlıların planlanan rehabilitasyon programını uygulamaya yardım edebilme |
|
|
|
X |
14 |
Bir yabancı dilde temel düzeyde iletişim kurabilme |
X |
|
|
|
15 |
Alanıyla ilgili çalışmalarda bireysel veya ekip içinde sorumluluk alabilme ve karşılaştığı sorunları çözebilme |
|
X |
|
|
16 |
Alanı ile ilgili bilgi, beceri ve yetkinlikleri yaşam boyu öğrenme bilinciyle güncelleyip kendini kişisel ve mesleki olarak geliştirebilme |
|
|
X |
|
17 |
Alanıyla ilgili konularda bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme ve mesleki bilgilerini yazılı ve sözlü iletişim yoluyla aktarabilme |
|
|
X |
|
18 |
Dış görünüm, kişisel bakım, tavır, tutum ve davranışları ile topluma örnek olabilme |
|
|
X |
|