1 |
Sosyal ve mesleki yaşamda Fransızca sözlü ve yazılı olarak etkili iletişim kurabilme becerisi. |
|
X |
|
|
2 |
Disiplinler arası takımlarda çalışma becerisi. |
|
|
X |
|
3 |
Toplumsal ve kültürel ve sorumlulukları kavrama, benimseme ve uygulayabilme becerisi. |
|
X |
|
|
4 |
Mesleki öz güven geliştirme. |
|
|
|
X |
5 |
Sahip olduğu mesleki yeterliliklerini belirlemek için öz değerlendirme becerisi. |
|
|
|
X |
6 |
Fransızcayı değişik meslek alanlarında kullanabilme becerisi. |
|
|
X |
|
7 |
Fransızcayı turizm alanında kullanma becerisi. |
|
X |
|
|
8 |
Çeviri etkinliğinin gereklerini bilme, uygulama ve farklı metin türlerini bir dilden diğerine aktarma becerisi. |
X |
|
|
|
9 |
Fransız dilinin yapısal özelliklerini tanıma, çözümleme ve uygulama becerisi. |
|
|
|
X |
10 |
Alanla ilgili yöntem ve tekniklerine göre hazırlanan, Fransızca öğretimine yönelik proje ve sunumlar hazırlayabilme becerisi. |
|
X |
|
|
11 |
Dil üzerine düşünme yeterliliği kazanma ve genel anlamda dil bilincini geliştirme. |
|
|
|
X |
12 |
Fransızca öğrenim sürecini desteklemek amacıyla dil, yazın ve öğretim uygulamalarıyla ilgili çeşitli yayınları takip etme yeterliliği kazanma. |
|
|
X |
|
13 |
Fransızca öğretim sürecine uygun kaynakları bulma, ders materyali değerlendirme, uyarlama ve ders planı hazırlama. |
|
|
|
X |
14 |
Yabancı dil öğretim-öğrenim uygulamaları için gerekli olan teknikleri, modern araçları, iletişim ve bilişim teknolojilerini kullanabilme becerisi. |
|
|
|
X |
15 |
Fransızca öğretimine uygun öğrenme ortamları düzenleyebilme becerisi. |
|
|
|
X |
16 |
Fransız edebiyatı ürünlerini tanıma, yorumlama, öğretim amaçlı olarak kullanabilme becerisi. |
X |
|
|
|
17 |
Öğrencilerin öğrenme problemlerini tanıma ve çözme, öğrencilerin etkin dil öğrenme stratejilerini geliştirmeye yardım edebilme. |
|
|
|
X |
18 |
Kültürlerarası ve çok kültürlülük bilinci kazanma ve öğretime aktarabilme becerisi. |
|
X |
|
|
19 |
Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilincini gerçekleştirme becerisi. |
|
X |
|
|
20 |
Toplumun ve dünyanın gündemindeki olayları, gelişmeleri izleme ve yorumlama yeterliliği kazanma. |
X |
|
|
|
21 |
Mesleki ve etik sorumluluk geliştirme. |
|
|
|
X |