1 |
İletişim alanının tarihsel sürecini, alanla ilgili temel kavramları, kuramsal yaklaşımları ve araştırma yöntemlerini bilir.\n |
X |
|
|
|
2 |
Yeni medyaya ilişkin temel kavram ve kuramsal çerçeveler konusunda bilgi sahibidir. |
|
|
X |
|
3 |
Yeni medyanın ekonomik, yönetsel ve teknik boyutlarını bilir.\n |
|
|
|
X |
4 |
Dijital içerik formatları ile bu içeriklerin iletiminde kullanılan yeni iletişim ortamlarının üretim ve yönetim süreçlerine ilişkin bilgi sahibidir. \n |
|
|
|
X |
5 |
Dijital okuryazarlık ve yeni okuryazarlık türleri hakkında bilgi sahibidir.\n |
X |
|
|
|
6 |
İletişim alanına ilişkin yasa, yönetmelik, mevzuat ve mesleki etik değerler konusunda bilgi sahibidir.\n |
|
X |
|
|
7 |
Dijital platformlar için içerik üretimi ve yönetimi ile ilgili ortamları tasarlar, hayata geçirir ve sürekli olarak iyileştirir. \n |
|
|
|
X |
8 |
Yeni medya alanındaki araştırma yöntem ve tekniklerini bilir ve kullanır.\n |
X |
|
|
|
9 |
İçerik tasarımı konularında dijital araçları etkin biçimde kullanma becerisine sahiptir.\n |
|
|
|
X |
10 |
İletişim biliminde yer alan etik ilkeleri benimser; toplumsal sorumluluk bilinciyle hareket eder ve medya üretiminde bu ilkeleri gözetir.\n |
|
X |
|
|
11 |
Yeni medya ekosisteminde girişimci ve yaratıcı bakış açısıyla içerik tasarımlar, üretir ve süreçleri yönetir. \n |
|
|
|
X |
12 |
Yeni medya ve iletişim alanında kültürel çeşitliliğe duyarlı, toplum yararını gözeten projeler geliştirir, bu projeleri portfolyo haline getirir ve profesyonel biçimde sunar. \n |
|
|
|
X |
13 |
Eleştirel düşünme becerisi geliştirir; edindiği bilgi ve deneyimleri değerlendirerek mesleki gelişimini sürdürür. |
X |
|
|
|