1 |
İletişim alanının tarihsel sürecini, alanla ilgili temel kavramları, kuramsal yaklaşımları ve araştırma yöntemlerini bilir. |
2 |
Yeni medyaya ilişkin temel kavram ve kuramsal çerçeveler konusunda bilgi sahibidir. |
3 |
Yeni medyanın ekonomik, yönetsel ve teknik boyutlarını bilir. |
4 |
Dijital içerik formatları ile bu içeriklerin iletiminde kullanılan yeni iletişim ortamlarının üretim ve yönetim süreçlerine ilişkin bilgi sahibidir. |
5 |
Dijital okuryazarlık ve yeni okuryazarlık türleri hakkında bilgi sahibidir. |
6 |
İletişim alanına ilişkin yasa, yönetmelik, mevzuat ve mesleki etik değerler konusunda bilgi sahibidir. |
7 |
Dijital platformlar için içerik üretimi ve yönetimi ile ilgili ortamları tasarlar, hayata geçirir ve sürekli olarak iyileştirir. |
8 |
Yeni medya alanındaki araştırma yöntem ve tekniklerini bilir ve kullanır. |
9 |
İçerik tasarımı konularında dijital araçları etkin biçimde kullanma becerisine sahiptir. |
10 |
İletişim biliminde yer alan etik ilkeleri benimser; toplumsal sorumluluk bilinciyle hareket eder ve medya üretiminde bu ilkeleri gözetir. |
11 |
Yeni medya ekosisteminde girişimci ve yaratıcı bakış açısıyla içerik tasarımlar, üretir ve süreçleri yönetir. |
12 |
Yeni medya ve iletişim alanında kültürel çeşitliliğe duyarlı, toplum yararını gözeten projeler geliştirir, bu projeleri portfolyo haline getirir ve profesyonel biçimde sunar. |
13 |
Eleştirel düşünme becerisi geliştirir; edindiği bilgi ve deneyimleri değerlendirerek mesleki gelişimini sürdürür. |