| 1 |
Grafik anlatım becerisi |
|
|
X |
|
| 2 |
Mekânsal algı, görsel algı oluşumu ve geliştirilmesi |
|
|
|
X |
| 3 |
Uzaktan algılamada temel düzeyde veri hazırlama becerisi |
|
|
X |
|
| 4 |
CBS ve CAD yazılım kullanma becerisi |
|
|
|
X |
| 5 |
Coğrafi verinin analizi ve yorumlanması |
|
|
|
X |
| 6 |
Haritacılık: Ölçek, ölçeklendirme, kartografya, projeksiyon sistemleri, kartezyen koordinat sistemleri gibi konularda bilgi sahibi olmak |
|
|
X |
|
| 7 |
Mekânsal veri oluşturma ve entegrasyonu |
|
|
|
X |
| 8 |
Konumsal ve konumsal olmayan veri tabanı yönetimini bilmek |
|
|
|
X |
| 9 |
Örneklerden yararlanma becerisi: Projelerin oluşturulması ve geliştirilmesinde programa ve soruna yönelik ve içerik olarak uygun örnekleri ortaya çıkarabilme |
|
X |
|
|
| 10 |
CBS ile proje: Gereksinim analizi, veri formatı ve temel analizleri belirleme |
|
|
|
X |
| 11 |
Arazi koşulları: Arazilerin doğal ve yapay özelliklerinin dikkate alınarak algılanabilmesi ve arazi koşullarına bağlı çözüm geliştirilebilmesi |
|
|
X |
|
| 12 |
Teknik dokümantasyon: İnceleme, geliştirme ve uygulama amacıyla, bir projenin tam ve doğru teknik tanımı ve dokümantasyonu yapabilme |
X |
|
|
|
| 13 |
Raporlama ve proje yazabilme yeteneği: Temel düzeyde hazırlanan projenin sunumuna dönük rapor, proje, araştırma, fizibilite sonuç çıktılarını oluşturma becerisi |
|
X |
|
|
| 14 |
Etik ve mesleki hükümler: Temel düzeyde mesleki hüküm vermeyle ilgili etik konuları anlama |
X |
|
|
|
| 15 |
Uzaktan algılama teknikleri ile projelendirme: Uzaktan algılama verileri ve teknikleri ile temel düzeyde çalışma ve projelendirme becerisi |
|
X |
|
|
| 16 |
CBS projelerinde her aşamada temel düzeyde proje yönetimi yapabilme |
|
X |
|
|