| 1 |
İlköğretim matematik eğitimi alanında gerekli kuramsal, pedagojik bilgiye sahiptir. |
|
|
|
X |
| 2 |
Bilginin doğası kaynağı, sınırları, doğruluğu, güvenirliliği ve geçerliliğinin değerlendirilmesi konusunda bilgi sahibidir. |
|
|
|
X |
| 3 |
Bilimsel bilginin üretimiyle ilgili yöntemleri tartışır. |
|
|
X |
|
| 4 |
Matematik öğretimi yöntem ve teknikleri bilgisine sahiptir |
|
|
|
X |
| 5 |
İlköğretim öğrencilerinin matematik güçlüklerini bilir. |
|
|
|
X |
| 6 |
Ulusal ve uluslararası kültürleri tanır. |
|
|
X |
|
| 7 |
Matematik eğitimi ile ilgili kaynakları ileri düzeyde kullanır |
|
|
|
X |
| 8 |
Matematik eğitimi ile ilgili olay ve olguları kavramsallaştırır, bilimsel yöntem ve tekniklerle inceler, verileri yorumlar ve değerlendirir. |
|
|
X |
|
| 9 |
Matematik eğitimi problemlerini saptar, analiz eder ve problemlere çözüm getirir |
|
|
|
X |
| 10 |
Matematik eğitimi için gerekli olan öğretim, yöntem ve teknikleri uygular. |
|
|
|
X |
| 11 |
Alana ilişkin materyal geliştirir |
|
|
|
X |
| 12 |
Öğrencinin kazanımlarınıfarklı yöntemler kullanarak çok yönlü değerlendirir. |
|
|
X |
|
| 13 |
Matematiksel düşünebilir, matematik dilini kullanabilir, analiz ve sentez yapabilir. |
|
|
|
X |
| 14 |
Bireysel ve grup çalışmalarında sorumluluk alır ve alınan görevi etkin bir şekilde yerine getirir. |
|
|
|
X |
| 15 |
Mesleğine yönelik yaratıcı ve güçlü yönlerini kullanır. |
|
|
|
X |
| 16 |
Mesleğinde karşılaştığı, öngörülmeyen karmaşık sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alır. |
|
|
X |
|
| 17 |
Edindiği bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir. |
|
|
|
X |
| 18 |
Öğrenme gereksinimlerini belirler ve öğrenmesini yönlendirir. |
|
|
|
X |
| 19 |
Yaşam boyu öğrenmeye ilişkin olumlu bir tutum geliştirir. |
|
X |
|
|
| 20 |
Bilgiye ulaşma yollarını etkin bir şekilde kullanır. |
|
|
|
X |
| 21 |
Sanatsal ve kültürel etkinliklere etkin olarak katılır. |
|
X |
|
|
| 22 |
Sosyal, kültürel ve toplumsal sorumlulukları kavrar, benimser ve yerine getirir. |
|
|
X |
|
| 23 |
Toplumsal sorumluluk bilinciyle yaşadığı sosyal çevre için mesleki proje ve etkinlikler planlar ve uygular. |
|
|
X |
|
| 24 |
Matematik eğitimi alanı ile ilgili konularda ilgili kişi ve kurumları bilgilendirir. |
|
X |
|
|
| 25 |
Düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşır. |
|
X |
|
|
| 26 |
Bir yabancı dili temel düzeyde kullanarak alanındaki bilgileri izler ve meslektaşlarıyla iletişim kurar. |
|
|
X |
|
| 27 |
İleri düzeyinde bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır. |
|
|
|
X |
| 28 |
Farklı kültürlerde yaşar ve sosyal yaşama uyum sağlar. |
|
X |
|
|
| 29 |
Dış görünüm, tutum, tavır ve davranışları ile topluma örnek olur. |
|
|
X |
|
| 30 |
Mesleki ve etik sorumluluklarını yerine getirir. |
|
X |
|
|
| 31 |
Kalite yönetimi ve süreçlerine uygun davranır ve katılır. |
|
X |
|
|
| 32 |
Güvenli okul ortamının oluşturulması ve sürdürülebilmesi amacıyla kişisel ve kurumsal etkileşim kurar. |
|
X |
|
|
| 33 |
Çevre koruma ve iş güvenliği konularında yeterli bilince sahiptir. |
|
|
X |
|
| 34 |
Milli Eğitim Temel Kanunu’nda ifade edilen ulusal ve evrensel duyarlıkların bilincindedir |
|
|
|
X |
| 35 |
Birey olarak ve alanıyla ilgili görev, hak ve sorumluluklarına ilişkin yasa ve yönetmelik ve mevzuata uygun davranır. |
|
X |
|
|