Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Açıköğretim Fakültesi
  • Sosyal Hizmet
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • İkna Edici İletişim
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
İkna Edici İletişim İLT287U V.YARIYIL 0+0 3.0
Ders Dili Türkçe
Ders Türü Zorunlu Dersler
Öğretim Elemanları Prof.Dr. Mine Oyman
Dersin Veriliş Biçimi uzaktan eğitim
Dersin Önkoşulları Dersin ön koşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır.
Önerilen Dersler İkna Edici İletişim ile ilgilenenler reklamcılık, marka iletişimi, bireylerarası iletişim, dijital iletişim konulu dersleri alabilirler.
Okuma Listesi Robert Cialdini (2022). İknanın Psikolojisi, MediaCat YayınlarıBireylerarası İletişim (Ed. Canan Uluyağcı ve Ufuk Eriş. Anadolu Üniversitesi AÖF Ya. No: 2183İkna Olmak (2017). (Ed. Demet Gürüz ve Ayşe Temel Eğinli). Detay Yayınları
Değerlendirme 1 Arasınav ve 1 Dönem Sonu Sınavı
Staj & Uygulama Staj/uygulama bulunmamaktadır.
Katalog İçeriği İkna Kavramı ve Tanımları: İkna araçları, retorik, etik; İknanın İşleyişine Yönelik Kuramlar ve Modeller; İkna Sürecinin Psikolojik Etki Faktörleri: Tutumlar, duygular, değerler ve inançlar; İkna Edici İletişimde Kaynak ve Alıcı: Kaynağın özellikleri, kanıt, mesaj yapılandırma ve anlatım, dil ve konuşma, alıcıların analizi; İknada Mesaj ve Mesaj Çekicilikleri: Mesajın yapısı, çekicilikler, semboller, metaforlar ve arketipler, sözsüz iletişim; İkna Taktikleri: Bireylerarası iletişim ve ikna taktikleri; Dijital İletişim ve İkna: Dijital teknolojiler, dijital ikna süreçleri; İletişim Kampanyalarında İkna: İletişim kampanyaları türleri, modelleri

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri