Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Uzaktan Eğitim Anabilim Dalı
  • Uzaktan Eğitim Anabilim Dalı-Tezsiz YL.
  • Uzaktan Öğretim Bilim Dalı (Online)
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Mobil Öğrenme Uygulamalarının Tasarımı
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Mobil Öğrenme Uygulamalarının Tasarımı UZÖ509 II.YARIYIL 3+0 6.0
Ders Dili Türkçe
Ders Türü Seçmeli Dersler
Öğretim Elemanları PROF. DR. NİLGÜN ÖZDAMAR
Dersin Veriliş Biçimi Bu ders sadece uzaktan (online) eğitim şeklinde yürütülmektedir.
Dersin Önkoşulları Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır.
Önerilen Dersler Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır.
Okuma Listesi Sharples, Mike and Spikol, Daniel (2017). Mobile learning. In: Duval, Erik; Sharples, Mike and Sutherland, Rosamund eds. Technology Enhanced Learning: Research Themes Springer International Publishing, pp. 89-96.Aristeidou, Maria; Scanlon, Eileen and Sharples, Mike. (2017). Design Guidelines for Sensor-based Mobile Learning Applications. In: mLearn 2017 Proceedings of the 16th World Conference on Mobile and Contextual Learning, ACM, New York, NY, USA.Sharples, Mike. (2013). Mobile learning: research, practice and challenges. Distance Education in China, 3 (5) pp. 5-11.Sharples, Mike; Taylor, Josie and Vavoula, Giasemi (2010). A theory of learning for the mobile age: learning through conversation and exploration across contexts. In: Bachmair, Ben eds. Medienbildung in neuen Kulturräumen: die deutschprachige und britische Diskussion Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften, pp. 87-99.Sharples, Mike; Taylor, Josie and Vavoula, Giasemi (2007). A theory of learning for the mobile age. In: Andrews, Richard and Haythornthwaite, Caroline eds. The Sage Handbook of E-learning Research London, UK: Sage, pp. 221-247.Crompton, H., & Traxler, J. (2018). Learning With Mobile Devices. In M. Khosrow-Pour, D.B.A. (Ed.), Encyclopedia of Information Science and Technology, Fourth Edition (pp. 6347-6360). Hershey, PA: IGI Global. doi:10.4018/978-1-5225-2255-3.ch552
Değerlendirme 1 Ara sınav, 1 Dönem sonu Sınavı
Staj & Uygulama Bu ders için uygun değildir.
Katalog İçeriği

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri