Ders Dili |
İngilizce |
Ders Türü |
Zorunlu Dersler |
Öğretim Elemanları |
ÖĞR. GÖR. SEVAL ÇAKIR, DR. ÖĞR. ÜYESİ DİLEK ÜNÜGÜR ÇALIŞKAN, ÖĞR. GÖR. DİLEK AYDIN ATEŞ |
Dersin Veriliş Biçimi |
Yüz yüze |
Dersin Önkoşulları |
Yok |
Önerilen Dersler |
Yok |
Okuma Listesi |
Lazar, G. (1993). Literature and language teaching: A guide for teachers and trainers. Cambridge: Cambridge University Press |
Değerlendirme |
Ara Sınav, Öğrenci Sunumlar, Rapor ve Plan Yazmaı, Final |
Staj & Uygulama |
|
Katalog İçeriği |
Dil öğretiminde edebiyatın kullanımına odaklanılır; İngiliz ve Amerikan edebiyatı eserlerinden veorijinalinde yazım dili İngilizce olan eserlerden seçilen şiir ve tiyatro oyunu örneklerinin analizi ve buiki türü diğer edebî türlerden ayıran özellikler; edebî metinlerin içerik zenginliğine dikkat çekeceketkinlikler; şiir ve tiyatro oyunu kullanımı ve kültürel ögelerin öğretimi: karşılaştırmalı ve karşıtsalaçıdan ana ve erek dil ve kültüründeki nesne ve ürünler; atasözleri ve deyimler, kültürel değerleritaşıyan kalıplaşmış ifadeler; toplumsal yapılar, roller ve ilişkiler; gelenekler/görenekler/âdetler;inanç, değerler, yasaklar ve tabular, toplumlara özgü batıl inançlar; siyasi, tarihî ve ekonomik özgeçmis;kültürel kurumlar; mecazi/çağrışımsal yan anlam, mizah kullanımı. |