Okuma Listesi |
1. Aktaş-Arnas,Y. (2002). Okulöncesi Dönemde Matematik Eğitimi. Adana; Nobel Tıp Kitabevi.2. Baykul, Y. (2009) İlköğretimde Matematik Öğretimi. Ankara: Pegem Akademi. 3. Gürsel, O. (2010). Matematik Öğretimi. İlköğretimde Kaynaştırma. (Ed. İ.H.Diken) Pegem Akademi, Ankara, s.444-478.4. MEB (2015). İlköğretim Matematik Dersi Öğretim Programı. T.C. Milli Eğitim Bakanlığı Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı, Ankara.5. MEB (2018) Orta-Ağır Zihinsel Engeli ve Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrenciler için Matematik Dersi Öğretim Programı, I. Kademe (1,2,3 ve 4. Sınıf), Ankara.6. MEB (2008) Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi Zihinsel Engelli Bireyler Destek Eğitim Programı, T.C. Milli eğitim bakanlığı Özle Eğitim Kurumları Genel Müdürlüğü, Ankara. 7. Nunes, T. (2004). Teaching Mathematics to Deaf Children. London, England: Whurr Publishers, Ltd. 8. Olkun, S. ve Uçar, Z. T. (2009). İlköğretimde Etkinlik Temelli Matematik Öğretimi. Maya Akademi Eğitim ve Danışmanlık.9. Özdaş, A. (2011) Okulöncesinde Matematik Öğretimi. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayını (No: 2228). 10. Özdaş, A. (1998). Matematik Öğretimi. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları11. Pesen, C. (2008). Matematik Öğretimi. Ankara: Pegem Akademi. 12. Van De Walle, J. A. (2004). Elemantary and Middle School Mathematics: Fifth Edition. USA: Pearson Educatin Company |
Katalog İçeriği |
İşitme Kaybı ve Matematik; Matematik Öğretiminin Amacı ve Temel İlkeleri; Matematik Öğretiminde Öğrenme Kuramları; Matematik Öğretiminde Yararlanılacak Öğretme ve Öğrenme Stratejileri: İşitme yetersizliği bulunan çocukların matematik öğretiminde kullanılan yöntem, teknik ve stratejiler; Okulöncesi ve İlköğretim Matematik Programlarının İncelenmesi: Matematik öğrenme alanlarında (sayılar, ölçme, geometri ve veri) yer alan konuların kazanımlar doğrultusunda işitme yetersizliği bulunan öğrencilere uyarlanması, uygun etkinliklerin, araç-gereç ve materyallerin hazırlanması, plan hazırlama çalışmaları; Matematik Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme. |