Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Uzaktan Eğitim Anabilim Dalı
  • Uzaktan Eğitim Anabilim Dalı-Tezli YL
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Uzaktan Eğitimde Oyun ve Oyunlaştırma
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Uzaktan Eğitimde Oyun ve Oyunlaştırma UZE571 I.YARIYIL 3+0 6.0
Ders Dili Türkçe
Ders Türü Seçmeli Dersler
Öğretim Elemanları DR. ÖĞR. ÜYESİ İLKER KAYABAŞ
Dersin Veriliş Biçimi Uzaktan eğitim
Dersin Önkoşulları Bu dersin ön ya da eş koşulu bulunmamaktadır.
Önerilen Dersler
Okuma Listesi
Değerlendirme Bu ders, oyunlaştırma kurgusu çerçevesinde eşzamanlı ve eşzamansız öğrenme araçların harmanlanmasıyla oluşturulmuş bir e-öğrenme uygulaması olarak tasarlanmıştır. 12 modülden oluşan bu ders kapsamında öğrencilerden, haftalık aralıkla gerçekleştirilen canlı derslere ek olarak farklı öğrenme biçimlerini hedef alan çevrimiçi e-öğrenme etkinliklerini takip etmeleri beklenmektedir. Her modül kapsamında farklı tür ve yapıda öğrenme etkinleri öğrencileri bekliyor olacak. Öğrenciler yapmış oldukları her öğrenme etkinliğinden puan kazanarak kendilerini geliştirme imkânı bulacak. Ders kapsamındaki başarı notu; interaktif e-ders, ödev, okuma, tartışma, etkileşimli içerikler ve benzeri gibi çevrimiçi e-öğrenme etkinlerini gerçekleştirerek toplanan puanlar baz alınarak hesaplanacak.
Staj & Uygulama
Katalog İçeriği Oyun Kültürü; Oyunlaştırma Nedir; Oyunlaştırma Kuramları ve Modelleri; Oyunlaştırmada Kullanılan Bileşenler; Oyunlaştırmanın Psikolojik Temelleri; Oyunlaştırmada Akış; Oyunlaştırmada Katılım; Oyunlaştırmada Motivasyon; Açık ve Uzaktan Öğrenmede Oyunlaştırma; Açık ve Uzaktan Öğrenmede Oyunlaştırma Tasarımı; Oyunlaştırma Geliştirme Süreci; HTML5 ile Oyunlaştırma Uygulamaları; Moodle gibi Öğrenme Yönetim Sistemleriyle Oyunlaştırma Uygulamaları.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri