Katalog İçeriği |
Tekno-Girişimcilik: Tanımlar, Kavramlar, Tarihçe; Tekno-Girişimcinin Özellikleri: Birikim, Eğitim ve kişilik özellikleri; Fikirden Pazara: İş fikrinin ortaya çıkışı ve ticarileştirilme süreci, Yol haritaları; Girişimci Pazarlama: Kavramlar, Strateji ve uygulama; İnovasyon ve Yüksek Teknolojinin Pazarlanması; Tüketici Bilgisi ve Müşteri İlişkileri Yönetimi; İş Ağları Üzerinden Değer Yaratma; Pazar Bilgisi; Pazarlama Planı Hazırlama ve Yazma; Sürdürülebilirlik ve Yenilikçilinin İkilemi: Kavramlar, Başarısızlık nedenleri; Tekno-Girişimciliğin Geleceği ve Pazarlamaya Etkisi: Trendler ve Bakış açıları. |