Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Anabilim Dalı
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık ABD-Tezli YL
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Dijital İçerik Pazarlaması Yöntemleri
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Dijital İçerik Pazarlaması Yöntemleri RHİ536 II.YARIYIL 3+0 6.0
Ders Dili Türkçe
Ders Türü Seçmeli Dersler
Öğretim Elemanları DOÇ. DR. EMRAH GÜLMEZ
Dersin Veriliş Biçimi Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir.
Dersin Önkoşulları Bu dersin önkoşul ya da eş koşulu bulunmamaktadır.
Önerilen Dersler Bu dersi alacak öğrencilerin herhangi bir dersini önceden almış olmasına gerek yoktur.
Okuma Listesi John Hegarty- Yaratıcılık: Kuralları BoşverinJohn Hegarty- Reklam: Zekayı Sihre Dönüştürmek
Değerlendirme 1 ara sınav ödevi, 1 final ödevi
Staj & Uygulama There is no internship or any other practice that students need to do regarding the course.
Katalog İçeriği İçerik: Kavram, Önem; İçerik Pazarlaması: Kavram, Tarihsel Gelişim, Markalar Açısından Önemi; Dijital İçerik Pazarlaması Araçları: Sosyal Ağlar, Web Sitesi ve Bloglar, Video Platformları, Podcast, Influencer Pazarlama, Transmedya Pazarlama; Sosyal Ağlar: Kavram, Sosyal Medya, Önem, Sosyal Medya Platformları, Sosyal Ağlarda Araştırma, Sosyal Ağlarda Ölçüm ve Analiz; Web Sitesi ve Bloglar: Kavram, Önem, Arama Motoru Pazarlaması (SEM), Web Analitik Araçları; Video Platformları: Kavram, Önem, Araştırma, Ölçüm ve Analiz; Podcast: Kavram, Önem; Influencer Pazarlama: Kavram, Önem, Araştırma ve Analiz.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri