Ders Dili |
Türkçe |
Ders Türü |
Mesleki Seçmeli Dersler |
Öğretim Elemanları |
DOÇ. DR. ÜMRAN ALAN |
Dersin Veriliş Biçimi |
Yüz Yüze |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin ön koşul ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
Önerilen Dersler |
Bu dersi alan/alacak öğrencilerin OKÖ229 Erken Çocuklukta Fen Eğitimi dersini de alması önerilir. |
Okuma Listesi |
Anagün, Ş., & Özden, M. (Eds.) (2023). STEM Eğitimi Perspektif, Süreç ve Uygulamalar. Vizetek. |
Değerlendirme |
Arasınav, Ödev |
Staj & Uygulama |
STEM+ etkinlikleri uygulama |
Katalog İçeriği |
STEM Eğitimi ve STEM Disiplinleri; STEM Eğitiminin Amaçları; STEM Eğitiminde Bütünleştirme Modelleri; Farklı Disiplinlerin STEM Disiplinleri ile Bütünleştirilmesi; Erken Çocuklukta STEM Eğitimi; Erken Çocukluk STEM Eğitiminde Öğretmenin Rolü; Erken Çocuklukta STEM Eğitimi Uygulamaları ve Dikkat Edilmesi Gereken Önemli Noktalar; Erken Çocukluk STEM Eğitiminde Planlama, Uygulama ve Değerlendirme |