Ders Dili |
İngilizce |
Ders Türü |
Zorunlu Dersler |
Öğretim Elemanları |
ÖĞR. GÖR. MERİÇ AKKAYA ÖNAL, ÖĞR. GÖR. NESLİHAN AYDEMİR, DR. ÖĞR. ÜYESİ SELMA KARA, DR. ÖĞR. ÜYESİ AYLİN SEVİMEL ŞAHİN |
Dersin Veriliş Biçimi |
Yüz yüze |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
Önerilen Dersler |
|
Okuma Listesi |
Celce-Murcia, M.(1991).Teaching English as a Second or Foreign Language. Heinle &Heinle;Cunningsworth, A. (1984).Evaluating and Selecting EFL Teaching Materials. Heinneman. Cunningsworth, A. (1995).Choosing your Course book. Heinneman. |
Değerlendirme |
1 Ara sınav, 1 Final |
Staj & Uygulama |
|
Katalog İçeriği |
İngilizce Öğretiminde Ders Gereçleri Tasarımı Teori ve İlkeleri (Örn: İngilizce Öğretiminde İçerik ve Gereç Seçimi, Uyarlanması, Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi); Ders Kitabı İncelemesi: Konu Alanında Yazılmış Olan Ders Kitaplarının ve Öğretim Programlarının Eleştirel Bir Bakış Açısı İle İncelenmesi; İngilizce İçerik ve Gereç Değerlendirmesi: Değerlendirme Ölçütleri; Belirli Öğrenme İhtiyaçlarına ve Öğretim Ortamlarına Göre Ders Kitabı Gereçlerinin Uyarlanması; Öğretme Gereçlerini, Uygun Yönteme, Öğrenci Seviyesine, İhtiyaçlarına ve Mevcut Okul Ortamına Göre Tasarlama; Dil Öğretiminde Teknoloji Kullanımı: Web 2.0 Araçlarından Yararlanarak Etkinlik Hazırlama. |