Katalog İçeriği |
İşbirlikli Öğrenme: Tanımı ve Tarihçesi; Temel Kavramlar: Olumlu bağımlılık, Yüzyüze etkileşim, Bireysel sorumluluk, Sosyal beceriler, Ödül, Değerlendirme; İşbirlikli Öğrenmenin Dayandığı Kuramsal Temeller; İşbirlikli Öğrenmede Grupların Oluşturulması: Grupların büyüklüğü, Heterojen gruplar, Homojen gruplar; Grup türleri; Öğretmenin Rolü; Öğrencinin Rolü, İşbirlikli Öğrenmenin Avantaj ve Dezavantajları; Sınıfta İşbirlikli Öğrenme Uygulaması: Ders materyalinin hazırlanması, Öğrencilerin gruplara paylaştırılması, Keşif gruplarında çalışma, Başlangıç gruplarında rapor hazırlama, Değerlendirme. |