Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Eğitim Fakültesi
  • Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü
  • Resim-İş Öğretmenliği Programı
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Görsel Sanatlar Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları II
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Görsel Sanatlar Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları II RSÖ298 IV.YARIYIL 2+1 3.0
Ders Dili Türkçe
Ders Türü Zorunlu Dersler
Öğretim Elemanları DR. ÖĞR. ÜYESİ SEVCAN SARİBAŞ
Dersin Veriliş Biçimi Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir.
Dersin Önkoşulları Bu dersin ön koşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır.
Önerilen Dersler Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır.
Okuma Listesi Coşkun, R. (2014). Teknolojinin olanakları ile değişen sanat alanı. Anadolu Üniversitesi Sanat & Tasarım Dergisi, 6(6),76-89.Kuruüzümcü, R . (2010). Bir dijital ortam ve sanat formu olarak sanal gerçeklik. Sanat Dergisi, 0 (12), 93-96. Erişim: http://dergipark.gov.tr/ataunigsfd/issue/2600/33460Sağlamtimur, Ö.Z. (2010). Dijital sanat. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 10(3), 213- 238.Somyürek, S. (2014). Öğrenme sürecinde Z kuşağının dikkatini çekme: Artırılmış gerçeklik, Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 4 (1), 63-80.Şahiner, R. (2002). Yeni bir binyılın eşiğinde sanat eğitimi üzerine, Anadolu Sanat, Anadolu Üniversitesi Süreli Sanat ve Kültür Dergisi, 13.Yalçın, S. (2018). 21. Yüzyıl becerileri ve bu becerilerin ölçülmesinde kullanılan araçlar ve yaklaşımlar, Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi 51, (1) 183-201.Yüzer, V., Kılınç, H. (2015). Açık öğrenme sistemlerinde dijital öykülemeden faydalanmak, Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 4 (1) 243-250.
Değerlendirme 1. ara sınav; 1.ödev; uygulama 1.Final; uygulama
Staj & Uygulama Bu ders için uygun değildir.
Katalog İçeriği Tarihsel Süreç içinde Sanat; Görsel Sanatlar Alanına Özgü Temel Kavramlar; Görsel Sanat Eğitiminin Gerekliliği ve İşlevi; Görsel Sanatlar Eğitiminde Kavram Yanılgıları; Görsel Sanatlar Eğitiminde Öğrenme Kuramları; Görsel Sanatlar Eğitiminde Yaratıcılık; Çocuğun Sanatsal Gelişim Aşamaları; Görsel Sanatlar Eğitiminde Çağdaş Kuram ve Yaklaşımlar; Disiplin Temelli Sanat Eğitimi: Sanat eleştirisi, Sanat tarihi, Estetik, Sanatsal uygulama; Görsel Kültür Öğretimi; Çok Kültürlük ve Sanat Eğitimi; Disiplinlerarası Sanat Eğitimi; Sınıf-İçi Uygulama Örnekleri.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri