Ders Dili |
İngilizce |
Ders Türü |
Zorunlu Dersler |
Öğretim Elemanları |
PROF. DR. SEVGİ AYŞE ÖZTÜRK |
Dersin Veriliş Biçimi |
Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir. |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin ön koşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
Önerilen Dersler |
Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır. |
Okuma Listesi |
Dersin öğretim üyesi, ilgili konularda okunması gerekli makale, gazete/dergi/web kaynakları konusunda öğrenciyi dönem içinde bilgilendirir. |
Değerlendirme |
1 vize(çoktan seçmeli), 1 final (çoktan seçmeli) , 1 grup projesi, 1 ödev |
Staj & Uygulama |
Bu ders için uygun değildir. |
Katalog İçeriği |
Pazarlamanın Tanımı ve Kapsamı, Pazarlamanın İşlemsel Pazarlamadan İlişkisel Pazarlama Anlayışına Evrilmesi; Stratejik Planlama ve Pazarlama, Pazarlama Karması Kavramı; Pazarlama Çevresi: Mikro çevre unsurları, Makro çevre unsurları; Pazarlama Araştırması ve Pazarlama Bilgi Sistemleri; Tüketici Pazarları ve Tüketici Davranışları; Pazar Bölümlendirme ve Hedef Pazar Seçimi;Farklılaşma ve Konumlandırma. |