Ders Dili |
Türkçe |
Ders Türü |
Zorunlu Dersler |
Öğretim Elemanları |
DOÇ. DR. EMRAH GÜLMEZ, ÖĞR. GÖR. GÖKÇE BÜYÜKERŞEN, PROF. DR. AYDIN ZİYA ÖZGÜR, DR. ÖĞR. ÜYESİ ÖMER KUTLU, PROF. DR. NEVZAT BİLGE İSPİR, DOÇ. DR. NAİM ÇINAR, DOÇ. DR. SERDAR YILDIZ, DOÇ. DR. GÜNAY MOTİF ATAR, DR. ÖĞR. ÜYESİ HALUK AKARSU |
Dersin Veriliş Biçimi |
Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir. |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
Önerilen Dersler |
Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır. |
Okuma Listesi |
|
Değerlendirme |
|
Staj & Uygulama |
Yok |
Katalog İçeriği |
Kampanya Konusunun Belirlenmesi; Kurum ya da Ürünün Seçimi; Brief Alma ve Ön Değerlendirme; Durum Analizi: Ürün özellikleri, Pazar araştırması, Rakipler; Hedef Kitle Özellikleri; Reklam Kampanya Stratejisi: Yaratıcı stratejinin geliştirilmesi, Metin platformu, Vaat, Çekicilikler, Yaratıcı/yapım tarzı ve formatı; Yaratıcı Çalışmalar: Basın ilanları, Televizyon reklam filmi senaryosu-storyboard; Medya Planlaması; Bütçe; Sunumun Planlanması; Değerlendirme. |