Katalog İçeriği |
Teknolojik Değişim ve Ağ Ekonomisi; Dijital Teknolojilerin Gelişimi ve Yarattığı Etkiler, Yeni Ağ Ekonomisinin Dinamikleri/Kuralları, Teknoloji Paradoksu: Dijital teknolojiler firmalar için fırsat mı yoksa tehdit mi? Dijital tüketici; Yeni Tüketici Sınıfları, Sanal Tüketici Davranışları, Farklı Tüketici Kesimlerinin (çocuklar, gençler, yaşlılar, kadınlar vs.) Teknoloji ile İlişkisi; Dijital Dünyada Pazarlama Araştırması; İkincil Veri Kaynakları, Yeni Veri Toplama Yöntemleri: E-fokus gruplar, Tartışma odaları, Internet üzerinden anket uygulamaları, Sanal etnografi, Doğrudan müşteri geri bildirim siteleri, Ağ ekonomisinde ürün geliştirme ve yenilik yönetimi. |