Katalog İçeriği |
Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları’na (SKA) Genel Bakış; Çevresel Sorunlar-I (SKA 13, 14 ve 15); Çevresel Sorunlar-II (SKA 6, 7 ve 11); Sosyal Sorunlar-I (SKA 1, 2 ve 3); Sosyal Sorunlar-II (SKA 4, 5); Politik Sorunlar (SKA 10, 16 ve 17); Ekonomik Sorunlar-I (SKA 8 ve 9); Ekonomik Sorunlar-II (SKA 12 ve 17); SKA’nı gerçekleştirmede Pazarlamanın Rolü; Sürdürülebilir Tüketici Davranışı; Sürdürülebilirlik ve Pazarlamanın ortak değerleri ve amaçları; Sürdürülebilirlik ve Pazarlama Stratejileri; Sürdürülebilirlik ve Pazarlama Taktikleri; Sürdürülebilirlik ve Pazarlama Uygulamaları. |