Ders Dili |
Türkçe |
Ders Türü |
Zorunlu Dersler |
Öğretim Elemanları |
PROF. DR. MESUDE CANAN ÖZTÜRK |
Dersin Veriliş Biçimi |
Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir. |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin ön koşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
Önerilen Dersler |
Bu ders için önerilen herhangi bir program bulunmamaktadır. |
Okuma Listesi |
• Argenti, Paul A. & Barnes, Courtney M. (2009) Digital Strategies for Powerful Corporate Communications [Kindle Edition]. McGraw-Hill; 1 edition.• Campbell, Richard., Martin, Christopher R. & Fabos, Betina (2013) Media & Culture: Mass Communication in a Digital Age, Bedford/St. Martin\\\'s; Ninth Edition edition. • Cornelissen, Joep (2011) Corporate Communication: A Guide to Theory and Practice. SAGE Publications Ltd; Third Edition edition.• Gane, Nicholas & Beer, David (2008) New Media: The Key Concepts. Bloomsbury Academic; English Ed edition.Oliver, Sandra (2010) Public Relations Strategy. Kogan Page. Third Edition |
Değerlendirme |
Ara Sınav % 45Dönem sonu sınavı % 55 |
Staj & Uygulama |
yok |
Katalog İçeriği |
Yeni İletişim Teknolojilerinin Gelişimi; Bilgi Toplumu Kavramı; Dijital İletişim Kavramı ve Kurumsal İletişime Etkisi; Dijital İletişim Stratejilerinin Yapılandırılması; Kurumsal İletişimde Sosyal Medya Uygulamaları; Kullanıcı Kaynaklı İçerik ve Etkileşim; Sosyal; Medyanın Medya ile İlişkiler Amaçlı Kullanımı; Kurumiçi İletişimde Dijital Stratejilerin Kullanımı; Yatırımcı İlişkilerinde Dijital Stratejilerin Kullanımı; Kurumsal Sosyal Sorumluluk Çalışmalarında Dijital Stratejilerin Kullanımı; Kriz İletişiminde Dijital Stratejilerin Kullanımı; Sosyal Medyada Kurum İtibarı; Sosyal Medya Ölçümlenmesi; Sosyal Medyanın Toplumsal Etkisi. |