Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Anabilim Dalı
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık ABD-Doktora
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Dijital İletişim Stratejileri
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Dijital İletişim Stratejileri RHİ622 II.YARIYIL 3+0 7.5
Ders Dili Türkçe
Ders Türü Zorunlu Dersler
Öğretim Elemanları PROF. DR. MESUDE CANAN ÖZTÜRK
Dersin Veriliş Biçimi Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir.
Dersin Önkoşulları Bu dersin ön koşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır.
Önerilen Dersler Bu ders için önerilen herhangi bir program bulunmamaktadır.
Okuma Listesi • Argenti, Paul A. & Barnes, Courtney M. (2009) Digital Strategies for Powerful Corporate Communications [Kindle Edition]. McGraw-Hill; 1 edition.• Campbell, Richard., Martin, Christopher R. & Fabos, Betina (2013) Media & Culture: Mass Communication in a Digital Age,  Bedford/St. Martin\\\'s; Ninth Edition edition. • Cornelissen, Joep (2011) Corporate Communication: A Guide to Theory and Practice. SAGE Publications Ltd; Third Edition edition.• Gane, Nicholas & Beer, David (2008) New Media: The Key Concepts. Bloomsbury Academic; English Ed edition.Oliver, Sandra (2010) Public Relations Strategy. Kogan Page. Third Edition
Değerlendirme Ara Sınav % 45Dönem sonu sınavı % 55
Staj & Uygulama yok
Katalog İçeriği Yeni İletişim Teknolojilerinin Gelişimi; Bilgi Toplumu Kavramı; Dijital İletişim Kavramı ve Kurumsal İletişime Etkisi; Dijital İletişim Stratejilerinin Yapılandırılması; Kurumsal İletişimde Sosyal Medya Uygulamaları; Kullanıcı Kaynaklı İçerik ve Etkileşim; Sosyal; Medyanın Medya ile İlişkiler Amaçlı Kullanımı; Kurumiçi İletişimde Dijital Stratejilerin Kullanımı; Yatırımcı İlişkilerinde Dijital Stratejilerin Kullanımı; Kurumsal Sosyal Sorumluluk Çalışmalarında Dijital Stratejilerin Kullanımı; Kriz İletişiminde Dijital Stratejilerin Kullanımı; Sosyal Medyada Kurum İtibarı; Sosyal Medya Ölçümlenmesi; Sosyal Medyanın Toplumsal Etkisi.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri