Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • İletişim Tasarımı ve Yönetimi Anabilim Dalı
  • İletişim Tasarımı ve Yönetimi Anabilim Dalı-Tezli
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Örgütlerde İkna
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Örgütlerde İkna İLT503 I.YARIYIL 3+0 6.0
Ders Dili Türkçe
Ders Türü Seçmeli Dersler
Öğretim Elemanları PROF. DR. AHMET HALUK YÜKSEL
Dersin Veriliş Biçimi Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir.
Dersin Önkoşulları Bu dersin ön koşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır.
Önerilen Dersler Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır.
Okuma Listesi Cialdini, R. B. “İknanın Psikolojisi.” Mediacat Kitapları.
Larson, C. U. “Persuasion: Reception and Responsibility.” Wadsworth Publishing.
Lucas, S. “The Art of Public Speaking.” McGraw-Hill Education.
Ross, R. S. “Understanding Persuasion.” Prentice-Hall.
Yüksel, A. H. “İkna ve Konuşma.” Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları.
Değerlendirme Sınav
Staj & Uygulama Bu ders için uygun değildir.
Katalog İçeriği Tutum Kavramı, Tutumların Oluşumu ve Değişimi ve İnançlar; Örgütlerde İkna Kavramı, Tarihsel Gelişimi ve İkna Kuramları; İkna Edici Konuşma: İkna Edici Konuşmanın Düzenlenmesi ve Oluşturulması; Örgütsel İletişim Türleri; Örgütsel İletişimde Dikey, Yatay ve Çapraz İletişim; Bireylerarası İletişim, Grup İletişimi ve İkna; Örgütlerde İkna Edici İleti ve İleti Yapılandırması; İknaya Direnme; Örgütlerde İkna Kampanyaları; Satış Kampanyası Konuşması; Bilgi Toplumunda İkna; Sosyal Medya ve İkna.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri