Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
  • Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı-Doktora
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Turizmde Kurumsal İletişim
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Turizmde Kurumsal İletişim TRZ629 I.YARIYIL 3+0 7.5
Ders Dili Türkçe
Ders Türü Seçmeli Dersler
Öğretim Elemanları PROF. DR. HAKAN YILMAZ
Dersin Veriliş Biçimi Yüz yüze eğitim
Dersin Önkoşulları Bu dersin ön koşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır
Önerilen Dersler
Okuma Listesi • BLAIN, C., LEVY, S. E., RITCHIE J.R. B. (2005), “Destination Branding: Insights and Practices from Destination Management Organizations”, Journal of Travel Research, 4(3), 328-338.• MORGAN, N., PRITCHARD, A. (2000), Advertising in Tourism and Leisure, Butterworth-Heinemann, Oxford.
Değerlendirme 1 Ara Sınav, 1 Ödev, 1 Final
Staj & Uygulama Yok
Katalog İçeriği Temel Kavramlar: Kurumsallaşma, Kurumsal iletişim ve halkla ilişkiler; Kurumsal İletişim Yönetimi Yaklaşımları: Yönetimsel iletişim, Pazarlama iletişimi ve örgütsel iletişim; Kurumsal Kimlik: Kurumsal tasarım, Görsel kimlik, Kurumsal felsefe, Kurumun sloganı, Kurumun logosu; Turizm İşletmelerinde Kurumsal İmaj ve İtibar; Turizm İşletmelerinde Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Turizm İşletmelerinde Kurumsal Marka; Turizm İşletmelerinde Kurumsal Davranış; Turizm İşletmelerinde Kurumsal Marka Kavramı; Turizm İşletmelerinde Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarından Örnekler.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri