Okuma Listesi |
• BLAIN, C., LEVY, S. E., RITCHIE J.R. B. (2005), “Destination Branding: Insights and Practices from Destination Management Organizations”, Journal of Travel Research, 4(3), 328-338.• MORGAN, N., PRITCHARD, A. (2000), Advertising in Tourism and Leisure, Butterworth-Heinemann, Oxford. |
Katalog İçeriği |
Temel Kavramlar: Kurumsallaşma, Kurumsal iletişim ve halkla ilişkiler; Kurumsal İletişim Yönetimi Yaklaşımları: Yönetimsel iletişim, Pazarlama iletişimi ve örgütsel iletişim; Kurumsal Kimlik: Kurumsal tasarım, Görsel kimlik, Kurumsal felsefe, Kurumun sloganı, Kurumun logosu; Turizm İşletmelerinde Kurumsal İmaj ve İtibar; Turizm İşletmelerinde Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Turizm İşletmelerinde Kurumsal Marka; Turizm İşletmelerinde Kurumsal Davranış; Turizm İşletmelerinde Kurumsal Marka Kavramı; Turizm İşletmelerinde Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarından Örnekler. |