Okuma Listesi |
Bobbitt, F. (1924). How to make a curriculum. New York: Harper and Row.Caswell, H. L. & Campbell, D.S. (1935). Curriculum development. New York: American Book.Demirel, Ö. (1999). Kuramdan uygulamaya eğitimde program geliştirme. Ankara: Pegem Yayınları. Gültekin, M. (1999). Temel eğitim ikinci kademe için alternatif program modelleri. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Yayınları.Gültekin, M. (2016). Eğitim, öğretim ve programlarla ilgili temel kavramlar. M. Gültekin ve İlker Usta (Ed.). Çocuk gelişiminde program içinde (1-26). Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları.Gültekin, M. (Ed.) (2020). Cumhuriyet dönemi ilkokul programları. Ankara: Pegem Yayınları.Gültekin, M. (2021). İlkokulda öğretim programları. H. Akyol ve A. Avşar Tuncay (Ed.). İlkokulda eğitim ve öğretim içinde (s. 33-64). Ankara: Pegem Yayınları.Gürkan, T. ve Gökçe, E. (1999). Türkiye’de ve çeşitli ülkelerde ilköğretim. Ankara: Siyasal Kitabevi.Kavak, Y. (1997). Dünyada ve Türkiye’de ilköğretim. Ankara: Pegem Yayınları.Kısakürek, M. A., Küçükahmet, L., Gürkan, T. ve Hakan, A. (1997). İlkokul programı ve öğretim yöntemleri. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi AÖF Yayınları.Korkmaz, İ. (2021). İlkokul programının özellikleri. İ. Korkmaz (Ed.). İlkokulda öğretim: Öğretmen el kitabı içinde (s.1-16). Ankara: Pegem Yayınları.McNeil, J.D. (2006). Contemporary curriculum. New Jersey: John Wiley & Sons, Inc.Oliva, P. F. (2005). Developing the curriculum. Boston: Scott, Foresman and Company.Oliver, A. I. (1965). Curriculum improvement: A guide to problems, principles and procedures. New York: Dodd Mead and Company. Ornstein, A. C., & Hunkins, F. P. (2004). Curriculum foundations: Principles and theory. Boston: Allyn and BaconPosner, G.J. (2004). Analyzing the curriculum. New York: Mcgraw-Hill Companies, Inc.Saylor, J.G., Alexander, W.M. & Lewis, A.J. (1981). Curriculum planning for better teaching and learning. New York: Holt, Rinehart,& Winston. |
Katalog İçeriği |
Bir Meslek Olarak Öğretmenlik, Etkili Öğretmen: Etkili Öğretmenin Tanımı ve Kapsamı, Etkili Öğretmenin Yeterlikleri; Kişi ve Meslek İnsanı Olarak Etkili Öğretmen; Öğrenci ve Öğretmen Tipleri, Etkili Öğretmenin Öğretim Becerileri, Etkili Öğretmenin Sınıf Yönetimi Becerileri, Etkili Öğretmenin İletişim Becerileri, Etkili Öğretmenin Beden Dili Özellikleri, Etkili Öğretmenin Etik Özellikleri, Etkili Öğretmenin Mesleki Gelişimi, Etkili Öğretmenlikte Başarılı Olmanın Yolları. |