Okuma Listesi |
Altınkurt, Y. T., ve Yılmaz, K. T. (2011). Öğretmen adaylarının öğretmenlerin mesleki etik dışı davranışlar ile ilgili görüşleri. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 11(22), 113.Arıkan, R. (2013). Araştırma yöntem ve teknikleri. Ankara: Nobel Yayıncılık.Aydagül, B. (2014). Eğitimde yeni bir paradigma tartışması için bazı başlıklar. Mutlu Dinçer (Ed.) Yeni paradigma içinde (s. 191-212). İstanbul: Optimist Yayım, Dağıtım.Aydın, İ. (2015). Eğitim ve öğretimde etik (5.Baskı). Ankara: Pegem Akademi. Aydın, İ. (2016). Akademik Etik. Ankara: Pegem Akademi.Büyüköztürk, Ş., Kılıç Çakmak, E., Akgün, Ö.E., Karadeniz, Ş., Demirel, F. (2011). Bilimsel araştırma yöntemleri. Ankara: Pegem Akademi.Creswell, J.W. (2014). Educational research: Planning, conducting, and evaluating quantitative and qualitative research. (4th edition). Upper Saddle River, N.J. : Pearson/Merrill Prentice Hall.Erdem, A. R. (2012). Bilim insanı yetiştirmede etik eğitimi. Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 2(1), 25-32.İskit, A. B. (2005). Etik kurulların oluşumu, gelişimi ve işlevleri. Hacettepe Tıp Dergisi, 36, 129-134.Karasar, N. (2015). Bilimsel araştırma yöntemi, 24.Baskı, Ankara: Nobel Yayınları.Kurt, A.A. (2011). Bilimsel araştırma yöntemleri. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları.Merriam S. B. (2013). Qualitative research a quide to design and ımplementation. Turan S. (Çeviri Editörü), Ankara: Nobel yayıncılık.Miles, M.B., & Huberman, A.M. (1994). Qualitative data analysis: An expanded sourcebook. (2nd edition). Thousand Oaks, California: SAGE Publications.Patton, M.Q. (2002). Qualitative research & evaluation methods. (3rd edition). Thousand Oaks, California: Sage Publications.Uçak, N. Ö. ve Birinci, H. G. (2008). Bilimsel etik ve intihal. Türk Kütüphaneciliği, 22(2), 187-204.Ünal, M., Toprak, M., ve Başpınar, V. (2012). Bilim etiğine aykırı davranışlar ve yaptırımlar: sosyal ve beşeri bilimler için bir çerçeve önerisi. Amme İdaresi Dergisi, 45(3), 1-27.Ünal, Y. ve Uçak, N. Ö. (2017). Farklı eğitim ve kültürlerdeki üniversite öğrencilerinin intihal ve kopyaya ilişkin görüş ve davranışları. Edebiyat Fakültesi Dergisi, 34(1), 177-194.Yıldırım, A. ve Şimşek, H. (2013). Sosyal bilimlerde nitel araştırma yöntemleri. (9. Baskı). Ankara: Seçkin Yayıncılık. |
Katalog İçeriği |
Bilimin İşlevleri ve Temel Nitelikleri; Bilimsel Yöntem ve Bilimsel Araştırmanın Temel Özellikleri; Bilimsel Araştırma Süreciyle İlgili Etik Kurallar; Bilimsel Araştırma Türleri: Nicel, Nitel ve Karma araştırmalar ve özellikleri; Karakter ve Değer Eğitiminde Bilimsel Araştırma Süreci; Problem: Amaç, Önem, Varsayımlar, Sınırlılıklar, Kısaltmalar; Yöntem: Araştırma modeli, Evren ve örneklem/katılımcılar, Veriler ve toplanması, Verilerin analizi; Bulgular ve Yorumlar; Sonuç, Tartışma ve Öneriler; Rapor Hazırlama: Aktarmalar, Kaynak gösterme ve kaynakça oluşturma. |