Okuma Listesi |
Berkowitz, M. W. & Bier, M. C. (2005). Character education: parents as partners. Educational Leadership, 63(1), 64-69.Bryan, C.S. & Babelay, A.M. (2009). Building character: A model for reflective practice. Academic Medicine, 84(9), 1283-1288.Çengelci, T. (2011). Değerler eğitiminde ahlak ve karakter eğitiminin yeri. A. Arıkan (Ed.). Okulöncesi Dönemde Değerler Eğitimi içinde (s.51-71). Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları.Ekşi, H. (2003). Temel insani değerlerin kazandırılmasında bir yaklaşım: karakter eğitimi programları. Değerler Eğitimi Dergisi, 1(1), 79-96.Halstead, J. M. ve Taylor, M. J. (2000). Learning and teaching about values: a review of recent research. Cambridge Journal of Education, 30(2), 169-203.Jones, S.C. & Stoodley, J. (1999). Community of caring: a character education program designed to ıntegrate values into a school community. NASSP Bulletin, 83(609), 46-51.Katılmış, A., Ekşi, H. & Öztürk, C. (2011). Sosyal bilgiler ders kazanımlarıyla bütünleştirilmiş karakter eğitimi programının etkililiği. Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, 11(2), 854-859.Lickona, T. (1991). Educating for Character How Our Schools Can Teach Respect and Responsibility. New York: Bantam Books.Ulusoy, K. ve Dilmaç, B. (2012). Değerler eğitimi. Ankara: Pegem Akademi Yayınları.Üstünyer, F. (2009). “Karakter Eğitimi ile İlgili Eğitimci Görüşleri.” Yayımlanmamış yüksek lisans tezi, Yeditepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul.Williams, D.D., Yanchar, S.C., Jensen, L.C. & Lewis, C. (2003). Character education in a public high school: a multi-year inquiry into unified studies. Journal of Moral Education; 32(1), 3-33.Wrobel, E. (1997). Character education: A school and community collaboration. Social Studies Review, 37(1), 50-52.Yaşar, Ş. & Çengelci, T. (2012). Sosyal bilgiler dersinde değerler eğitimine ilişkin bir durum çalışması. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, 3(9), 1-23. |