Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Karakter ve Değer Eğitimi Anabilim Dalı
  • Karakter ve Değer Eğitimi Uzaktan Öğretim Tezsiz Yüksek Lisans Programı
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Karakter ve Değer Eğitiminde Teknoloji Kullanımı
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Karakter ve Değer Eğitiminde Teknoloji Kullanımı KDE508 II.YARIYIL 3+0 6.0
Ders Dili Türkçe
Ders Türü Seçmeli Dersler
Öğretim Elemanları PROF. DR. HIDIR KARADUMAN
Dersin Veriliş Biçimi Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir.
Dersin Önkoşulları Bu dersin ön koşulu yada eş koşulu bulunmamaktadır.
Önerilen Dersler Önerilen ders bulunmamaktadır.
Okuma Listesi • Koehler, M. J., & Mishra, P. (2009). What is technological pedagogical content knowledge? Contemporary Issues in Technology and Teacher Education, 9(1), 60-70.• Hammond, T. C., & Manfra, M. M. (2009). Giving, prompting, making: Aligning technology and pedagogy within TPACK for social studies instruction. Contemporary Issues in Technology and Teacher Education, 9(2), 160-185.• Mishra, P., Koehler, M. J., & Henriksen, D. (2010). The 7 transdisciplinary habits of mind: Extending the TPACK framework towards 21st century learning.Educational Technology, 51(2), 22-28.• Scheuerell, S. K. (2015). Technology in the Middle and Secondary Social Studies Classroom. Routledge. (Chapter- 1: Research-based practices for technology integration)• Doolittle, P. E., & Hicks, D. (2003). Constructivism as a theoretical foundation for the use of technology in social studies. Theory & Research in Social Education, 31(1), 72-104.• Rice, M. L., & Wilson, E. K. (1999). How technology aids constructivism in the social studies classroom. The Social Studies, 90(1), 28-33.
Değerlendirme 1 Ara sınav, 1 Final
Staj & Uygulama Staj ya da uygulama bulunmamaktadır.
Katalog İçeriği Teknolojinin Kuramsal Temelleri ve Temel Kavramlar; Teknoloji, Sosyal Değişme ve Değerler Eğitimi; Öğretim Teknolojisi ve İlgili Kavramlar; Teknopedogojik Eğitim ile Karakter ve Değer Eğitimi; Karakter ve Değer Eğitiminde Teknoloji Kullanımı ve Yapılandırmacılık; Dijital Vatandaşlık ve Değerler Eğitimi; Teknoloji Okuryazarlığı ile Karakter ve Değer Eğitimi; Medya Okuryazarlığı ile Karakter ve Değer Eğitimi; Karakter ve Değer Eğitiminde Web 2.0 Uygulamaları; Karakter ve Değer Eğitiminde Sosyal Ağların Kullanımı; Karakter ve Değer Eğitiminde Çoklu Ortam Uygulamaları; Karakter ve Değer Eğitiminde Yenilikçi Teknolojiler; Örnek Etkinlik ve Uygulama Geliştirme.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri