Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Karakter ve Değer Eğitimi Anabilim Dalı
  • Karakter ve Değer Eğitimi Uzaktan Öğretim Tezsiz Yüksek Lisans Programı
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Karakter ve Değer Eğitiminde Planlama ve Değerlendirme
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Karakter ve Değer Eğitiminde Planlama ve Değerlendirme KDE509 I.YARIYIL 3+0 6.0
Ders Dili Türkçe
Ders Türü Seçmeli Dersler
Öğretim Elemanları PROF. DR. HANDAN DEVECİ
Dersin Veriliş Biçimi Bu ders sadece uzaktan öğretim şeklinde yürütülmektedir.
Dersin Önkoşulları Bu dersin ön koşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır.
Önerilen Dersler Önerilen ders bulunmamaktadır.
Okuma Listesi Demirel, Ö. (2007). Öğretme sanatı. On ikinci baskı. Ankara: Pegem Yayıncılık.Demirel, Ö. (2009). Kuramdan uygulamaya eğitimde program geliştirme. On ikinci baskı. Ankara: Pegem Yayıncılık.Ekinci, İ. Kuraklık alarmı. Milliyet. 30 Ocak 2007, Gültekin, M. (2005). Öğretim etkinliklerinin planlanması. Öğretimde Planlama ve Değerlendirme. M. Gültekin, (Ed.), Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları.Küçükahmet, L. (1999). Öğretimde planlama ve değerlendirme. İstanbul: Alkım Yayınevi.Milli Eğitim Bakanlığı (2005). İlköğretim hayat bilgisi dersi öğretim programı ve kılavuzu. (1., 2. ve 3. sınıflar). Ankara: Devlet Kitapları Müdürlüğü Basımevi.Sözer, E. (1998). Sosyal bilgiler öğretiminde içerik ve düzenlenmesi. Sosyal Bilgiler Öğretimi G. Can, (Ed.), Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları.Taşdemir, M. (2011). Öğretimin planlanması. Öğretim İlke ve Yöntemleri. B. Duman, (Ed.), Ankara: Anı Yayıncılık. Yaşar, Ş. (1998). Sosyal bilgilerde öğretim etkinliklerinin planlanması. Sosyal Bilgiler Öğretimi. G. Can, (Ed.), Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları.Doğanay, A. (2012). Değerler eğitimi. Öztürk, C. (ed.), Sosyal Bilgiler Öğretimi içinde (s. 225-256). Ankara: Pegem.
Değerlendirme 1 ara sınav, 1 dönem sonu sınavı
Staj & Uygulama Bu ders için uygun değildir.
Katalog İçeriği Eğitim ve Öğretimde Planlama ve Değerlendirmenin Yeri ve Önemi, Eğitimle İlgili Temel Kavramlar: Eğitim, Öğretim, Öğrenme, Öğretme; Karakter ve Değer Eğitiminde Amaç Belirleme: Amaç tanımı, Türleri, Amaç yazma örnekleri; Karakter ve Değer Eğitiminde İçerik: İlkeler, Yaklaşımlar; Karakter ve Değer Eğitiminde Öğretme-Öğrenme Süreçleri: İlke, Strateji, Yöntem ve teknikler; Karakter ve Değer Eğitiminde Değerlendirme: Değerlendirme türleri, Karakter ve Değer Eğitimine Yönelik Plan Hazırlama.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri