Recommended Reading List |
Demirel, Ö. (2007). Öğretme sanatı. On ikinci baskı. Ankara: Pegem Yayıncılık.Demirel, Ö. (2009). Kuramdan uygulamaya eğitimde program geliştirme. On ikinci baskı. Ankara: Pegem Yayıncılık.Ekinci, İ. Kuraklık alarmı. Milliyet. 30 Ocak 2007, Gültekin, M. (2005). Öğretim etkinliklerinin planlanması. Öğretimde Planlama ve Değerlendirme. M. Gültekin, (Ed.), Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları.Küçükahmet, L. (1999). Öğretimde planlama ve değerlendirme. İstanbul: Alkım Yayınevi.Milli Eğitim Bakanlığı (2005). İlköğretim hayat bilgisi dersi öğretim programı ve kılavuzu. (1., 2. ve 3. sınıflar). Ankara: Devlet Kitapları Müdürlüğü Basımevi.Sözer, E. (1998). Sosyal bilgiler öğretiminde içerik ve düzenlenmesi. Sosyal Bilgiler Öğretimi G. Can, (Ed.), Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları.Taşdemir, M. (2011). Öğretimin planlanması. Öğretim İlke ve Yöntemleri. B. Duman, (Ed.), Ankara: Anı Yayıncılık. Yaşar, Ş. (1998). Sosyal bilgilerde öğretim etkinliklerinin planlanması. Sosyal Bilgiler Öğretimi. G. Can, (Ed.), Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları.Doğanay, A. (2012). Değerler eğitimi. Öztürk, C. (ed.), Sosyal Bilgiler Öğretimi içinde (s. 225-256). Ankara: Pegem. |
Catalog Content |
The Place and Importance of Planning and Evaluation in Education and Training, Basic Concepts about Education: Education, Teaching, Learning, Instruction; Set Objectives in Character and Value Education: Objective definition, Objective types, Examples of objective writing; Content in Character and Value Education: Principles, Approaches; Teaching-Learning Processes in Character and Value Education: Principle, Strategy, Methods and techniques; Evaluation in Character and Value Education: Types of evaluation, Preparing a plan for character and value education. |