Katalog İçeriği |
Veriye Dayalı Marka İletişimi: Veriden Bilgiye, Karar Alma, Bilgi Kaynakları, Araştıram ve Analiz; Araştırma Yaklaşımları ve Desenleri: Temel Kavramlar, Araştırma Yaklaşımları, Nicel Araştırma Desenleri, Nitel Araştırma Desenleri, Karma Araştıram Desenleri; Nicel Analiz Teknikleri: Betimsel İstatistikler, Kestirimsel İstatistikler, Büyük Veri, Duygu Analizi, Sosyal Ağ Analizi; Nitel Analizler: Nitel Veri Analiz Süreci, İçerik Analizi, Söylem Analizi; Diğer Analiz Teknikleri: Medya Ölçüm Araştırmaları, SWOT Analizi, Fizyolojik Ölçümler, Tutum Ölçekleri; Anket; Görüşme ve Gözlem; Verilerin Yorumlanması ve Raporlanması |