Okuma Listesi |
*Öztürk, Ü. (2006). Organizasyonlarda Performans Yönetimi, İstanbul: Sistem Yayıncılık. *Uyargil, C. (2008). İşletmelerde Performans Yönetim*Benligiray, S. (1999). İnsan Kaynakları Açısından Otellerde Performans Yönetimi, Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları, No: 1174.*Yıldız, O., Dağdeviren, M. ve Çetinyokuş, T. (2008). İşgören Performansının Değerlendirilmesi İçin Bir Karar Destek Sistemi ve Uygulaması, Gazi Üniversitesi Mühendislik Mimarlık Fakültesi Dergisi, Cilt 23, No 1, 239-248.*Uyargil, C. (2010), “Performans Değerlendirme”, Bölüm: 5, İnsan Kaynakları Yönetimi, Ed.: Cavide Uyargil, İstanbul: Beta Basım Yayım.*McCarty, A., Garavan, N. (2001). “360 Feedback Process: Performance Improvement and Employee Career Development”, Journal of European Industrial Training, 25/1.*Barutçugil, İ. (2002). Performans Yönetimi, İstanbul: Kariyer Yayıncılık.*Marr, B. (2009). Managing and Delivering Performance, Elsevier Ltd.*Luecke, R. (2008). Performans Yönetimi Çalışanlarınızın Etkinliğini Ölçün ve Geliştirin (çev.: Aslı Özer), Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları, Sertifika No. 11213.*Gillen, T. (1999). Performance Management and Appraisal, Chartered Institute of Personnel and Development.*Armstrong, M. (2006). Performance Management Key Strategies and Practical Guidelines, Londra: Kogan Page.*Aguinis, H. (2007). Performance Management, Pearson International Edition. |
Katalog İçeriği |
Performans Yönetiminin Önemi Ve Özellikleri: Performans Yönetiminin Temel Kavramları Ve Farklı Boyutları- Bireysel Ve Örgütsel Anlamda Performans, Performans Değerleme, Performans Geliştirme, Performans Yönetimi; Performans Yönetiminin Önemi Ve Sağlayabileceği Yararlar- Performans Yönetiminin Yöneticilere Sağlayabileceği Yararlar, Performans Yönetiminin Çalışanlara Sağlayabileceği Yararlar, Performans Yönetiminin İşletmeye Sağlayabileceği Yararlar; Performans Yönetiminin Amaçları- Performans Değerlemeye İlişkin Amaçlar, Performans Geliştirmeye Yönelik Amaçlar Ve Performans Yönetimine Yönelik Amaçlar. |