Katalog İçeriği |
Farkındalık Kavramı: Farkındalık, Afet farkındalığı; Farkındalık Kampanyalarında Durum Analizi: Durum, Araştırma, Kurum, Paydaş, Hedef kitle, Pestel, SWOT analizi; Ortam ve Medya Kullanımı: Kamuoyu, Kamuoyu oluşturma, Medya ilişkileri ve duyurum, Haber değeri, Sosyal medya kullanımı, Basın bülteni, Basın kiti, Röportaj, Afiş, Broşür; Kampanyaların Yürütülmesi: Kampanya bileşenleri, Mesaj geliştirme stratejileri, Kampanya değerlendirmesi; Eğitim Tasarımı: Eğitim ihtiyaç analizi, Program tasarımı; Eğitim Geliştirme: Materyal geliştirme, Uzaktan eğitim teknolojileri; Eğitim Uygulaması: Eğitici eğitimi, Pilot uygulama, Mekan seçimi; Kirkpatrick değerlendirme modeli. |