Okuma Listesi |
Arends, R. I. (1998). Learning to Teach. Boston:Mc Graw Hill Com.Bainer, P. L., & Metcalf, K. (1995). The act of teaching. New York: McRow-Hill. Caine, R. N., & Caine, G. (2002). Making connections teaching and the human brain (Çev., Gülten Ülgen). Ankara: Nobel. Demirel, Ö. (Ed.) (2019). Eğitimde yeni yönelimler (7. Baskı. Ankara: PegemA Yayınları. DePorter, B. (1993). Quantum learning. London: Piatkus. Gunter, M. A. (1999) Instruction: A Models Approach. Boston: Allyn and Bacon.Jensen, E. (2000). Brain-based Learning: A reality check. Educational Leadership, Special Topic, 76-80. Judkins, R. (2017). The art of creative thinking (çev. Sevinç Seyla Tezcan). İstanbul: Pegasus Yayınları. Marlove, B. A., & Page, M. L. (1998). Creating and sustaining the constructivist classroom. Thousand Oaks, CA: Corwin Press. Marzano, R. J., Pickering, D. J., & Pollock, J. E. (2001). Classroom instruction that works: Research-based strategies for increasing student achievement. Alexandria, VA: Association for Supervision and Curriculum Development. Saban, A. (2000). Öğrenme, öğretme süreci: Yeni teori ve yaklaşımlar. Ankara: Nobel Yayın Dağıtım. Senemoğlu, N. (2018). Gelişim, öğrenme ve öğretme. (25. Baskı). Ankara: Anı Yayıncılık. Sungur, N. (2001). Yaratıcı okul düşünen sınıflar. İstanbul. Şahinel, S. (2002). Eleştirel düşünme. Ankara: Pegema yayıncılık. Ünver, G. (2003). Yansıtıcı düşünme. Ankara: Pegema yayıncılık. |